וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכאן תצא היריבה הבאה של מכבי תל אביב?

4.4.2013 / 7:00

צסק"א כנראה תסיים ראשונה, וכל היתר רוצות את המקום השני, שסביר להניח יוביל למפגש מול הצהובים. תמונת מצב בבית ה'

המחזור האחרון בבית המקביל לזה של מכבי תל אביב, בית ה', יקבע מי תהיה היריבה של הצהובים אם תעפיל אל שלב ההצלבה. אל המחזור האחרון מגיעות ארבע קבוצות שכבר העפילו - צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, פנאתינייקוס ואפס אנדולו איסטנבול. המחזור יפגיש את הקבוצות ראש בראש, בשעה שהצהובים יעלו על הפרקט בברצלונה. פנאתינייקוס תארח בביתה את צסק"א מוסקבה וריאל מדריד תארח את אנדולו.

אטורה מסינה, מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
רק תבוסה קשה ביוון תמנע ממנו את המקום הראשון. אטורה מסינה/רויטרס

המקום הראשון בבית נראה כמעט בכיס של צסק"א מוסקבה. כדי שהרוסים לא יסיימו במקום הראשון הם יצטרכו להפסיד באתונה לפנאתינייקוס ב-17 הפרש ומעלה ובמקביל שריאל מדריד תנצח את הטורקים, ובסיטואציה הזאת תסיים ריאל ראשונה, צסק"א שנייה, ופאו שלישית. בניצחון מעל 19 הפרש עולה פאו למקום השני על חשבון צסק"א, וב-23 הפרש היא מגיעה עד למקום הראשון על חשבון ריאל מדריד. ניצחון יווני ב-26 הפרש ובמקביל ניצחון של אנדולו במדריד יתן גם כן ליוונים את ראשות הבית.

הסיכוי שהדברים הללו יתרחשו הם נמוכים מאוד, כך שככל הנראה שהקבוצה של אטורה מסינה תסיים כראש בית. מפגש של מכבי עם הרוסים יקרה בסבירות נמוכה, מאחר ומכבי תסיים במקום הרביעי רק אם אולימפיאקוס תובס בבית נגד חימקי מוסקבה ביותר מ-12 הפרש, קאחה לבוראל תנצח את סיינה ומכבי תפסיד בברצלונה.

סרחיו יול, שחקן ריאל מדריד מול לוקה זוריץ', שחקן מלאגה. GettyImages
ניצחון, והמקום השני של ריאל מדריד. סרחיו יול/GettyImages

התרחיש הסביר ביותר מהבית של מכבי תל אביב הוא שהקבוצה תסיים במקום השלישי, שיוביל בסבירות גבוהה למפגש מול ריאל מדריד. הפסד של הקבוצה של בלאט, בתוספת ניצחון של אולימפיאקוס ישלח אותה למקום השלישי, או לחילופין הפסד של מכבי וניצחון של סיינה על קאחה לבוראל בספרד. במקרה כזה מכבי תפגוש את השנייה בבית ה' שזאת תהיה המנצחת במשחק בין ריאל לאנדולו, או פנאתנייקוס עצמה בשחזור ההצלבה משנה שעברה, אם היא תנצח את הרוסים ביותר מ-3 נקודות, והטורקים יפתיעו את ריאל בחוץ.

מכבי תסיים במקום השני בבית אם היא תנצח בברצלונה. האפשרויות שלה מגוונות במקרה הזה ליריבה מהמקום השלישי בבית ה'. המפסידה במשחק בין ריאל מדריד לאפס אנדולו תסיים שם אם פנאתינייקוס תפסיד לצסק"א מוסקבה. היוונים יסיימו במקום השלישי אם ינצחו את הרוסים אך לא יביסו אותם, ובמקביל ריאל מדריד ינצחו, או לחילופין אם ינצחו ב-2 נקודות את צסק"א ואנדולו תנצח את ריאל. אנדולו תסיים שלישית אם תנצח במדריד ופנאתינייקוס תנצח ביותר מ-3 נקודות.

שחקן פנאתינייקוס אתונה דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
פנאתינייקוס יכולה לפגוש את מכבי בלא מעט סיטואציות. דימיטריס דיאמנטידיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully