וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד דרמטי 29:28 לנבחרת ישראל במונטנגרו

הנבחרת הרשימה והייתה קרובה להפתעה גדולה במוקדמות אליפות אירופה, אבל ספגה את השער המכריע בשניות בסיום

נבחרת ישראל הפגינה הערב (רביעי) יכולת מרשימה מול מונטנגרו החזקה, אבל בסופו של דבר איבדה יתרון של שלושה שערים מהמחצית הראשונה הנפלאה, נכנעה לשער דרמטי בשניות האחרונות והפסידה 29:28 במסגרת בית ב' של מוקדמות אליפות אירופה. ישראל נותרה עם המחמאות על הופעה טובה, אך ללא ניצחונות אחרי שלושה משחקים, כשלפני כן היא הפסידה בחוץ מול צ'כיה ובבית לגרמניה. מונטנגרו שמרה על ראשות הבית עם מאזן מושלם, ובשבת היא תתארח בישראל לגומלין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק כמעט. אבישי סמולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכולת מצוינת בדקות הפתיחה של גיל יעקב בין הקורות נתנה לישראל אפשרות להתמקד בהתקפה וגם להשיג יתרון מוקדם של 3:6. מונטנגרו, ללא כוכבה זרקו מרקוביץ' שהודח מהסגל בעקבות סכסוך עם המאמן, השוותה ל-9:9 בדקה ה-20, אבל עידו טוראל, איציק חליפי ואבישי סמולר כבשו שערים מצוינים והחזירו את ישראל להוליך 11:13. אריאל רוזנטל כבש שני שערים רצופים, יעקב המשיך בהצגה בשער ולהפסקה ישראל ירדה עם 12:15 מפתיע מאוד.

מונטנגרו החלה טוב את המחצית השנייה וצימקה לפיגור שער אחד, עד שחן פומרנץ הוציא את ישראל מהתרדמת עם זריקה אדירה מ-10 מטרים וטוראל הוסיף שער נפלא מהכנף השמאלית כדי לעשות 15:17. במצב של 21:23 לישראל, סמולר רשם החמצה גדולה לבד מול השוער, ובצד השני מונטנגרו הצליחה להקטין לפיגור נקודה וגם להשוות ל-25:25 כשנותרו 10 דקות לסיום. הרחקה לשתי דקות של עומר דבדה והחטאת פנדל פגעו בישראל ואפשרו למארחת להשיג יתרון ראשון 26:27 בדקה ה-54.

למרות זאת, ישראל גילתה אופי. גיל יעקב עצר פנדל ראשון במשחק, סמולר איזן ורוזנטל כבש שער נהדר בשנייה האחרונה של ההתקפה, וכשהשופט הרים יד למשחק פאסיבי. בדקה האחרונה נותרה מונטנגרו עם שחקן פחות, אבל טוראל החטיא מהפינה מול ראדה מיאטוביץ' והכדור האחרון היה של האדומים. מונטנגרו ויתרה על שוער, סיפקה התקפה מצוינת שהסתיימה בשער כואב מבחינת ישראל, והכדור האחרון של חן פומרנץ מהחצי נעצר במשקוף. הפסד כואב לנבחרת של דראגן ג'וקיץ'.

כבשו לישראל: חן פומרנץ, אריאל רוזנטל ואבישי סמולר 6 שערים כל אחד, עידו טוראל 4, עומר דבדה 2, דן נתן, דניאל שקלים, דניאל פרידמן ואיציק חליפי 1 כל אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורא לאוהדים לתמוך בשבת. דראגן ג'וקיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

דראגן ג'וקיץ', מאמן נבחרת ישראל, סיכם: "בוודאי שזה מאכזב, וזה עוד שיעור שאנחנו חווים. היום עשינו עוד צעד במסע, בתהליך של התקדמות מתמדת. שיחקנו כשווים במקום שהרבה נבחרות מתקשות. היו בהחלט רגעים טובים במחצית הראשונה שאני שבע רצון מהם. זה באמת לא פשוט לשחק במונטנגרו, ולא במקרה הם מוליכים את בית ב' עם ניצחונות על גרמניה ועל צ'כיה. אנחנו נחזור לארץ, נעשה את ההתאמות הדרושות, נרים את האנרגיות ואני קורא לקהל שלנו, 'בואו ותתמכו בשחקנים'. הם ראויים לכך, הם עשו משחק נהדר שהסתיים באופן אכזר מבחינתנו. אני מאוד מקווה שנשיג את המטרה שלנו, לצבור נקודות ראשונות בבית מכבי".

הנבחרת תשוב מחר לישראל ותקיים אימונים לקראת מפגש הגומלין במוצאי שבת בבית מכבי בראשון לציון (19:45). איגוד הכדוריד החליט לגבות מחיר סמלי של עשרה שקלים לכרטיס כדי למלא את האולם באוהדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully