וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגן ג'וקיץ': "אין לנו מה להפסיד"

נבחרת הכדוריד של ישראל תתארח הערב אצל מונטנגרו (19:00, ספ' 1), שתשחק ללא הכוכב זרקו מרקוביץ' שהודח מהסגל

בשורה טובה לנבחרת ישראל בכדוריד לקראת המשחק הערב (רביעי, 19:00, שידור ישיר בספורט 1) מול מונטנגרו: המקשר הענק (2.01 מ') זרקו מרקוביץ', כוכבה של גופינגן מהבונדסליגה הגרמנית לא ישחק באופן מפתיע. שלשום יצא מאמן הנבחרת המונטנגרית בכותרת בתקשורת המקומית, שאם הוא יגיע הוא יתפטר מתפקידו. היו מי שפירשו את זה כמתיחה של ה-1 באפריל, אבל השחקן שהיה פצוע בזמן אליפות העולם ושגם בלעדיו מונטנגרו הצליחה לעבור את שבדיה בדרך לטורניר הנחשב כנראה הצליח לעורר את חמתו של המאמן זוראן קסטרטוביץ'.

עומר דבדה, שחקן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
בשורה טובה לנבחרת. עומר דבדה/ניב אהרונסון

הסיבה היא ככל הידוע מתיחות ביניהם. למרות זאת המאמן זימן את מרקוביץ' ושמו אפילו נשלח אל האיגוד האירופי ברשימת השחקנים לשני המשחקים מול ישראל. מרקוביץ' לא הגיע בזמן, וכאן הכל התפוצץ.

עוד בשורה טובה היא שעומר דבדה, הפיבוט של הנבחרת שסובל מפציעה בגב, יוכל לשחק לאחר שעבר טיפולים אצל הפיזיוטרפיסט של הנבחרת רוברטו שנפ. הנבחרת תשחק באולם בפודגוריצה שמכיל 5,000 מקומות, אבל המארחים טוענים כי רק מחצית מתכולתו תהיה מלאה הערב, ושלא צפויים להגיע האוהדים הבעייתים, שבעקבות ההתנהגות וההתפרעויות שלהם נגד צ'כיה ובמיוחד נגד ישראל לפני שנתיים, הוחלט מטעם האיגוד האירופי לשלוח ממונה אבטחה מיוחד למשחק מול ישראל ולאחר מכן לגרמניה, בנוסף למשקיף המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לנו נבחרת קטנה אבל איכותית ומאוחדת". ג'וקיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש לנו נבחרת קטנה אבל איכותית ומאוחדת", אמר מאמן הנבחרת דראגן ג'וקיץ' לקראת המשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. "אין לנו מה להפסיד. אני מסכים עם השחקנים. המטרה היא לנצח משחק אחד, וממה שלמדנו מונטנגרו נבחרת נהדרת. אנחנו מגיעים למקום שלא קל לשחק בו, וניתן את הטוב ביותר".

המאמן הסרבי של נבחרת ישראל התייחס כבר אתמול לסיפור מרקוביץ', ולאי הוודאות שהייתה: "אם הוא לא ישחק ברור שזו פחות סכנה עבורנו, אבל עדיין מדובר בנבחרת מצוינת עם שחקנים שמשחקים בטופ האירופי ובנבחרת שהגיעה גם בלעדיו לאליפות העולם בספרד". הנבחרת תשוב מחר לישראל ותקיים אימונים לקראת מפגש הגומלין במוצאי שבת בבית מכבי בראשון לציון (19:45). איגוד הכדוריד החליט לגבות מחיר סמלי של עשרה שקלים לכרטיס כדי למלא את האולם באוהדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully