וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די קאניו מגיב להאשמות: "אני לא האדם שמנסים לצייר"

מאמן סנדרלנד הנכנס הגיב לתמונות שפורסמו, ובהן הוא נראה בהלווית פשיסט קיצוני: "אינני גזען, אני כלל לא תומך בפשיזם"

השערוריות סביב פאולו די קאניו נמשכות: 'הסאן' מפרסם היום (רביעי) תמונות מלפני שלוש שנים מהשתתפותו של מאמן סנדרלנד הטרי בהלוויתו של פאולו סיניורלי, שנכלא לאחר שהיה מעורב בפיגוע ב-1980 שבמהלכו נהרגו 85 בני אדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האם הלחץ יביא להתפטרותו? די קאניו/מערכת וואלה, צילום מסך

בתמונות נראים האבלים מצדיעים במועל יד מעל ארונו של סיגנורלי מחוץ לכנסיה ברומא. כזכור, די קאניו נשאל על עמדותיו הפוליטיות במהלך מסיבת העיתונאים שבה הוא הוצג וסירב לדבר על הנושא. סיניורלי היה כאמור מעורב באותו פיגוע שבו נפצעו מאות והיה קשור ברצח של שני יהודים.

בין השאר אמר די קאניו בנושא דעותיו הפוליטיות: "אני נמצא במועדון כדורגל. כשאני אלך לעבוד בפרלמנט, אני אענה על שאלות פוליטיות". על העובדה כי ישנם אוהדים של הקבוצה שמאיימים לא להגיע למשחקים עד שיעזוב, אמר מאמן סווינדון לשעבר: "יום אחד הם ירכשו כרטיסים מכיוון שהם יראו איך אני עובד. האנשים שמדברים על זה מעליבים את ההורים שלי. אני לא נותן לאף אחד את ההזדמנות להעליב את ההורים שלי".

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו. רויטרס
"יום אחד הם ירכשו כרטיסים מכיוון שהם יראו איך אני עובד". די קאניו/רויטרס

זמן קצר לאחר מכן, שחרר די קאניו תגובה באתר הרשמי של סנדרלנד ונשמע אחרת לגמרי. "כבר אמרתי שאני לא רוצה לדבר על שום דבר חוץ מכדורגל, אבל נפגעתי עמוקות מההתקפה על הקבוצה עצמה", כתב המאמן הנכנס. "זו קבוצה עם היסטוריה, גאווה, ואתיקה. עכשיו כמה מהאנשים מהמועדון כואבים מאוד את ההאשמות הללו. אני אדם כן, הערכים שלי מגיעים מהמשפחה שלי".

אני לא חושב שאני צריך להסביר את עצמי לאנשים שלא מבינים את זה, אבל אומר דבר אחד - אני לא האיש שאתם מנסים לצייר. אני לא אדם פוליטי, אני לא פעיל או קשור באף ארגון, אני לא גזען ולא תומך באידיאולוגיה הפשיסטית. אני מכבד כל אדם".

כידוע, מינויו של די קאניו מעורר סערה גדולה באנגליה, כשבין השאר סגן יושב ראש סנדרלנד עזב כמחאה על מינויו. בקרב האוהדים קיים פיצול סביב הנושא, כשאחד מהם אמר: "זו הפעם הראשונה קרוב ל-40 שנה שאני שואל את עצמי האם אני יכול לתמוך במועדון הנהדר שלי". גם הספונסר שמופיע על חולצות הקבוצה אמר שהוא שוקל מחדש את המשך העסקה בגובה 20 מיליון ליש"ט.

עדכון ראשון: 12:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully