וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר בונים על ברקת: "הוא תמיד מרגיע את גאידמק"

3.4.2013 / 9:35

ראש העיר ינסה למנוע מהבעלים לעזוב: "בלעדיו נלך לבית משפט או נעלה עם נוער מחוזק". האוהדים יפגינו מול ביתו של קורנפיין

one

בבית"ר ירושלים ממתינים בדריכות לפגישה שצפויה להיערך הערב (רביעי) בין הבעלים ארקדי גאידמק לראש עיריית ירושלים ניר ברקת בנוגע להמשך פעילותו במועדון. עד לסוף שבוע האחרון הבינו בבית"ר כי גאידמק מתכוון לעמוד בהתחייבותו להעביר כ-2 מיליון דולר, אך על פי התבטאויותיו אתמול על כך שהוא עשוי לא להעביר יותר כספים למועדון, חוששים שם שהבעלים הרים ידיים ועשוי להודיע על סיום דרכו בבית"ר.

במקרה כזה בבית"ר חוששים מהרע מכל. "זאת אולי תהיה נקודת המבחן לכל אלה שאומרים שארקדי צריך ללכת", אמרו בקבוצה. "אם וכאשר נראה מי יבוא. נכון להיום, בלי גאידמק בית"ר תלך לבית משפט או תעלה עם נוער מחוזק. אנשים לא מבינים את המצב הכלכלי של בית"ר ולכן מדברים ופועלים מתוך בורות. התקווה היחידה היא ניר ברקת, שתמיד איכשהו מצליח להרגיע את ארקדי ולשנות לו את המחשבה. אולי גם הפעם זה יקרה".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק עם ראש העיר ניר ברקת. קובי אליהו
התקווה היחידה. ברקת עם גאידמק/קובי אליהו

בית"ר צפויה לסיים את העונה הנוכחית עם גרעון של כ-2.5 מיליון שקל, ויחד עם זאת היא גוררת לעונה הבאה התחייבויות בסך של כ-3.5 מיליון שקל. כשמוסיפים לכך את התשלום השנתי לרשויות המע"מ (יותר ממיליון שקל) מבינים כי בשלב זה ללא הזרמת כסף ממקור חיצוני, בית"ר לא תוכל להחתים אף אחד מהשחקנים הבכירים המסיימים חוזה במועדון לקראת העונה הבאה, ביניהם קובי מויאל, אבי ריקן, חיים מגרלשווילי, דריו פרננדס, עמית בן שושן וחן עזריאל (שחיפה תהיה מוכנה להשאילו עונה נוספת).

במקביל האוהדים המוחים של הקבוצה ממשיכים בפעילותם והערב הם צפויים להפגין מול ביתו של היו"ר איציק קורנפיין בירושלים. במשטרה אמרו אתמול כי אוהדים שיפרו סדר או יעשו כל פעילות בעלת אופי לא חוקי ייעצרו במקום. בתוך כך, חמישה מאוהדי הקבוצה הגיעו הבוקר לאימון כדי להביא תמיכה בשחקנים ותלו שלט תמיכה בדריו פרננדס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully