וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי נקנס והושעה מבית"ר ירושלים עד להודעה חדשה

2.4.2013 / 11:16

הסתיימה ועדת המשמעת של החלוץ, שאף נקנס ב-20 אלף שקל. גורם: "אולי בהמשך יהיה רגוע יותר ותתקבל החלטה אחרת"

one

ערן לוי הושעה מבית"ר ירושלים עד להודעה חדשה. כך החליטה הבוקר (שלישי) הנהלת בית"ר ירושלים בועדת משמעת פנימית שנקבעה לו, בעקבות עימותים חוזרים ונשנים עם מאמן הקבוצה אלי כהן. כמו כן, נקנס לוי ב-20 אלף שקל בפועל וב-30 אלף שקל על תנאי. הקש ששבר את גב הגמל היה העובדה שלוי לא התאמן בשבוע שעבר על דעת עצמו, לאחר שהתלונן על פציעה לפיזיותרפיסט של הקבוצה, אך לא קיבל אישור להיעדר מהאימון מהצוות המקצועי.

שחקן בית"ר ירושלים ערן לוי. קובי אליהו
ימשיך לעודד מרחוק. לוי/קובי אליהו

ועדת המשמעת תוכננה להיערך בשבוע שעבר, אך בבית"ר החליטו לדחות אותה על מנת להעניק לשחקנים שקט תעשייתי לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד, שהתקיים אמש והסתיים ב-2:2. לוי, שמערכת היחסים שלו עם אלי כהן ידעה עליות ומורדות מאז הגיע באמצע העונה שעברה, אמר ביציאה מועדת המשמעת: "אקבל כל החלטה שתתקבל".

על פניו נראה כי לוי כבר לא יחזור להתאמן עם הקבוצה תחת אלי כהן, אך ההחלטה היום לא לחתוך או לשחרר את השחקן מלמדת כי במועדון משאירים פתח לשינוי ההחלטה בעתיד. גורם במועדון אמר: "זה לא מלחמה אלא כדורגל ולא מדובר פה באנשים רעים. כרגע יש החלטה של המאמן אבל בכדורגל דברים נזילים ויכול להיות שעוד שבוע דברים יהיו רגועים יותר ותתקבל החלטה אחרת".

בשלב זה לא ברור האם לוי יעבור להתאמן עם קבוצת הנוער או שהתאמן במסגרת אימונים אישיים בבית וגן עם אחד מאנשי הצוות. ללוי יש חוזה בבית"ר עד תום העונה בלבד ללא אופציה ולכן הוא כבר רשאי להתחיל ולנהל מו"מ מול קבוצות אחרות לקראת העונה הבאה. לוי מרוויח העונה בבית"ר שכר של כ-65 אלף דולר נטו ובכל מקרה ירצה לשדרג את שכרו ולזכות בחוזה למספר שנים בבית"ר או בקבוצה אחרת בעונה הבאה.

אוהדי בית"ר מתכננים הפגנת המחאה מחר בערב מול ביתו של היו"ר איציק קורנפיין בירושלים. לאחר ההפגנה שערכו מול ביתו של הבעלים ארקדי גאידמק עוברים עכשיו האוהדים לביתו של היו"ר , כאשר בהמשך מתוכננות הפגנות נוספות מול ביתו של ראש העיר ניר ברקת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully