וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלסניקוב: ”בית”ר תחיה כמו שירושלים תמיד קמה לתחיה”

2.4.2013 / 7:30

טלסניקוב התעודד מהתיקו אבל הזהיר: "בלי הקהל זה כמו אבא ואמא". פרננדס: "יש לי ביצים גדולות יותר מכל הטיפשים האלה"

one

בבית"ר ירושלים הרגישו חוסן גדול אחרי שחזרו מפיגור של שני שערים בדרך ל-2:2 באשדוד. מצד אחד התאכזבו במועדון מהחמצת הניצחון בסיום לאחר מחצית שנייה מצוינת, אבל קיבלו בסיפוק את האופי שהשחקנים הציגו ואת היכולת המשופרת.

עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב היה מאוד אמוציונלי בסיום, ולאחר שנרגע מהעימות עם מספר אוהדים שהקניטו אותו אמר: "אני חושב שהנקודה הזאת היא מאוד מאוד משמעותית עבורנו. צריך להבין שבנסיבות שנוצרו והלחץ המטורף הקבוצה בסוג של התייתמות, סוג של מוות. בית"ר בלי הקהל זה כמו להיות בלי אבא ואמא. הקהל החיובי והטוב איננו, וישנה קבוצה קטנה שקוראים לעצמם אוהדים אבל הם לא. ויחד עם זאת כל הסופרלטיבים מגיעים לשחקנים שידעו להתעלות ולתת פייט ספורטיבי אמיתי".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים (משמאל) עם עוזרו ז'אן טלסניקוב. ברני ארדוב
"גדולה של ספורטאי זה לדעת להתעלות". טלסניקוב/ברני ארדוב

טלסניקוב ניסה לקרוא לאחדות השורות ואמר: "כולם צריכים להבין שבית"ר ירושלים יותר גדולה ממני ובטח ובטח מכל אחד. אני אוהב את בית"ר והוכחתי את זה בכל החיים שלי ואני לא אתן לאף אחד לפגוע בקבוצה כל עוד אני נמצא כאן. יחד עם זאת אני לא משתף פעולה עם אנשים שבאופן אכזרי רוצה את רעת הקבוצה, וגדולה של ספורטאי זה לדעת להתעלות. פוזיטיביות זה לדעת להתמודד ולא להיכנס לאומללות. בית"ר ירושלים זאת קבוצה שאני מאמין בה ואני אופטימי שכמו שירושלים הבירה תמיד נכבשה וקמה לתחייה גם הקבוצה הזאת תחיה ולאוהדים האלה אין לאן ללכת. יש להם רק את הקבוצה הזאת והגיע הזמן שהקהל הגדול יבוא ללוות אותנו במיוחד בתקופה הזאת".

לגבי מצבה של הקבוצה בטבלה אמר טלסניקוב: "אנחנו וכל שאר קבוצות הפלייאוף התחתון עמוק בתחתית. אנחנו מפנימים את המצב, השחקנים הפנימו את המצב וביחד מתמודדים. אנו מהסרט ואנחנו חיים עם המציאות. ברגע שהסתיים שלב ההדחקה מתחילים לפעול והשחקנים עושים את זה באימונים ובכל דרך אפשרית. הם נלחמים כפי שצריך במצב הלא פשוט הזה, ומוכיחים שהם חבורה של גברים. ראו כאן את אריאל, קובי מויאל, ריקן, קריאף, דריו, בראשי, עמית ובכלל כולם היו גברים על המגרש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הגיע הזמן שנסיים עם מאבקי התחתית". מגרלשווילי/ברני ארדוב

גם חיים מגרלשווילי היה אופטימי בסיום: "חבל מאוד שהתחלנו את המשחק לא כפי שסיימנו כי יכולנו לגמור את הסיפור היום. נקווה שבמשחק הבא נמשיך את המחצית השנייה. היה שבוע באמת מצויין של אימונים והייתה תחושה אצל כולם שנהיה טובים,אבל צריך להסתכל על החלק הטוב ולקחת את המחצית השנייה".

מגרלשווילי התייחס לעימותים של השחקנים עם האוהדים והאווירה השלילית סביב הקבוצה: "זה לא פשוט, כולם יודעים מה זה בית"ר והקהל שלה. אנחנו רוצים צריכים שיבואו ויעודדו איתנו וידחפו את הקבוצה. ברור שזה מפריע ששחקנים צריכים להתעסק בזה ואנחנו מנסים להתרכז רק במה שקורה במגרש. שכולם יידעו לשים את הכל בצד ולהתעסק בהצלחת הקבוצה. ניצחון על עכו ישארי אותנו בליגה לדעתי, הגיע הזמן שננצח אחרי תקופה ארוכה, נסיים עם מאבקי התחתית ונוכל לנשום קצת אוויר".

בבית"ר מתכוונים לשוחח עם אריאל הרוש ודריו פרננדס בנוגע לעימותים המילוליים ולתנועות שעשו לעבר האוהדים. בבית"ר מבינים את השניים ולא לציטוט גם מצדדים בהם לאור הקללות אותן הם סופגים, אך יודעים שהתגובות האלה עשויות להביא להתלקחות ויבקשו מהשניים להימנע מהן בעתיד. עוד בחימום לפני המשחק אתמול, כאשר צוות השופטים ראה את העימותים של פרננדס עם הקהל הוא העיר לצוות המקצועי של המועדון על כך ואמר להם שבמהלך המשחק הוא עשוי להיות מורחק אם לא יבליג.

הבוקר כתב פרננדס בחשבון האינסטרגם שלו: "תודה להורים שלי שנתנו לי אישיות, אופי ונשמה. האוהדים חושבים שעל ידי דברים רעים שהם צועקים אני אפחד. יש לי ביצים גדולות יותר מכל הטיפשים האלה ביחד. תודה לאוהדים האמיתיים שתמכו בנו. אני נולדתי בארגנטינה אני בנאדם אמיתי".

חלוץ בית"ר ירושלים ערן לוי מושעה מאימון הקבוצה. צילום ועריכה: קובי אליהו, קובי אליהו
תימצא פשרה? ערן לוי/קובי אליהו, צילום ועריכה: קובי אליהו

הבעלים ארקדי גאידמק, שנחת בישראל בסוף השבוע האחרון, צפוי להיפגש ביומיים הקרובים עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ולאחר מכן לקבל החלטה האם הוא ממשיך לתמוך בקבוצה בעונה הבאה כפי שהתחייב. בבית"ר אופטימיים בנושא ומשיחות עם הבעלים מבינים כי הוא מתכוון לעמוד בהבטחותיו שלו ולא ינטוש את המועדון.

הבוקר נערכה ועדת המשמעת לערן לוי בעקבות העימותים החוזרים ונשנים של השחקן עם אלי כהן, אך העונש שיושת על השחקן טרם נקבע. לוי אמר ביציאה מועדת המשמעת: "אקבל כחל החלטה שתתקבל לגביי". גורמים במועדון הפעילו לחצים על המאמן בימים האחרונים על מנת שיתרכך במעט כלפי השחקן ויאפשר לו לסיים את העונה כראוי. ייתכן כי לוי יתנצל בסופו של דבר בפני המאמן על התנהלותו לאחרונה, אך במידה ולא תימצא נוסחה כזו הוא עשוי להיחתך מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully