וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא אברח בגלל הבלגן שהקומץ עושה"

1.4.2013 / 22:46

מאמן בית"ר התייחס למחאת האוהדים: "הפסדנו עונה קסומה, יכול להיות שלא אמשיך". טלסניקוב והרוש התעמתו עם אוהדים

one

כשסכנת הירידה מרחפת מעל ראשה ולאחר שהשיגה שתי נקודות מ-24 אפשריות, לבית"ר ירושלים אסור היה להפסיד הערב (שני) באשדוד. קבוצתו של אלי כהן כבר פיגרה 2:0 מול המארחת, אבל עמית בן שושן, במשחק הכי טוב שלו העונה, כבש צמד והעניק לבית"ר 2:2 חשוב שאולי ירגיע קצת את הרוחות במועדון.

רק כ-350 אוהדי בית”ר ירושלים הגיעו לאצטדיון הי"א, ורובם מחו נגד ארקדי גאידמק ואיציק קורנפיין. במהלך החימום למשחק שחקן הקבוצה דריו פרננדס ביצע תנועות ביטול לעברם, מה שגרר שריקות בוז וקללות מצד האוהדים לעברו. במהלך המשחק אוהדי בית"ר שרקו בוז לשחקן הקבוצה זאור סדאייב.

"לאור המצב, בו ספגנו שני שערים, אני מרוצה מהתוצאה, הקומץ הזה מפריע לנו", אמר בסיום מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן, שהתייחס בעיקר לאוהדים והתנהגותם במהלך המשחק. "כשלא מגיע הקהל הטוב שמעודד, אנחנו נכנסים לחוסר ביטחון, ראיתם את השחקנים, אנחנו לא מרוכזים וסופגים שערים שטותיים. אנחנו עוברים תקופה קשה, אבל למרות הפיגור חזרנו והראינו אופי וזאת נקודת המפנה. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ, כשהוא בא ודחף אז הוא עשה לנו את התקופה הטובה. הפסדנו עונה קסומה".

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים. קובי אליהו
"כשלא מגיע הקהל הטוב שמעודד, אנחנו נכנסים לחוסר ביטחון". אוהדי בית"ר מוחים נגד ההנהלה/קובי אליהו

"שיחקנו כדורגל מלהיב ובמחצית השנייה ראינו רק קבוצה אחת במגרש", הוסיף השריף. "אחרי שעברנו את מה שעברנו אנחנו נתגבר על הכול. באתי לבית"ר בהנאה, בעונה שעברה הקבוצה הייתה עם רגל וחצי בליגה השנייה, לקחתי אותה למרות זאת, עשינו שמונה ניצחנות רצופים ויצאנו מזה. התחלנו את העונה עם הרבה בעיות, התגברנו, מכרנו שחקן מרכזי ונכנסו לכושר שיא. יכול להיות שאחליט לא להמשיך, אני אוהב את הקהל הטוב של הקבוצה ולא אברח בגלל הבלגן שהקומץ הזה עושה. הקומץ שעושה בעיות מקבל הוראות מלמעלה. יש לנו שני משחקי בית, אני מקווה שננצח ונוכל לגמור את העונה בשקט".

בסיום המשחק נרשמו עימותים בין אוהדי בית"ר לעוזר המאמן ז'אן טלסניקוב, דריו פרננדס ואריאל הרוש. השוער אריאל הרוש שספג קללות בחימום, במחצית ובסיום המשחק, התעמת מילולית עם האוהדים, שלטענתם ביצע לעברם תנועה מגונה. שחקנים בקבוצה אמרו על העימות של השוער עם האוהדים: "אם הצליחו להוציא את הרוש משלוותו זה אומר הכול, אין מחלה קשה שלא איחלו לו ולמשפחה שלו במהלך המשחק".

עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב נתקל בסיום המשחק בכמה מאוהדי הקבוצה שהיו בדרכם החוצה, ואלו החלו לקללו. טלסניקוב ענה להם: "אני אוהב את בית"ר לא פחות מכם, היא חלק מהלב שלי והקבוצה הקטנה שלכם לא תשבור אותי. אני אוהב את האוהדים ובלי הקבוצה הזאת אין לכם שום דבר אחר, לא תהיה לכם ברירה אלא לתמוך בנו בסוף".

כאמור, עוד בחימום המשחק דריו פרננדס ספג קללות מאוהדי בית"ר. השחקן הגיב לקהל בכמה תנועות ידיים ותנועות השתקה אך נרגע בהמשך. בסיום המשחק אנשי המועדון ביקשו ממנו לא להמשיך בעימות המילולי. בבית"ר אמרו: "אנשים שומרים פה בבטן כבר חודשיים. זאת חבורה של ילדים שמרשה לעצמה מה שהיא רוצה, מקללת ומאחלת לאנשים מחלות קשות, ולאיים. השחקנים הם בני אדם וטבעי שיגיבו. נשתדל למנוע תגובות שחקנים בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אחרי שעברנו את מה שעברנו אנחנו נתגבר על הכול". כהן/קובי אליהו

עמית בן שושן, שכבש צמד והיה המצטיין בשורות בית"ר: "המשחק התחיל לא טוב, המשכנו את התקופה הרעה אבל החלטנו שעושים לזה סוף, הראינו הרבה אופי ולחימה ולא היה חסר הרבה שנבקיע שער ניצחון. המחצית השנייה שלנו הייתה טובה, ואנחנו עם הפנים קדימה להפועל עכו בטדי".

גם החלוץ התייחס לאוהדים ומחאתם: "זה דבר שאני לא זוכר ב-11 שנים שאני במועדון. אני מאמין שהקהל הגדול יגיע כשהקבוצה תחזור להציג כדורגל כפי שהצגנו במהלך העונה. זה נכון שכשקצת לא הולך אז האווירה ביציעים לא טובה, אבל הצלחנו להתגבר על זה וזה מה שחשוב".

מאמן אשדוד יוסי מזרחי לא היה מרוצה מהיכולת שהציגה קבוצתו: "לפי המחצית הראשונה היינו צריכים לנצח 0:4, במחצית השנייה לא היינו בכלל במגרש, חבל שחטפנו גול טפשי כזה. לא הגענו ולא הנענו כדור במחצית השנייה, מהרגע שניר ביטון יצא. יש לנו הרבה פצועים וזה בא לידי ביטוי, המשחק מתחלק לשתי מחציות והתוצאה צודקת. ההחלטה שלי הייתה לא לשתף את דוד רביבו, זאת החלטה מקצועית, תכבדו אותה".

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. קובי אליהו
"החלטנו שעושים לזה סוף, הראינו הרבה אופי ולחימה". בן שושן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully