וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוקלת צוות אימון זר בעונה הבאה

בעקבות ההצלחה במכבי ת"א, האדומים בודקים מהלך דומה אך בן שמעון עדיין המועמד המוביל להחליף את דוד. רמון החליט לממש את האופציה על ממן. בן חיים יעבור לשוויץ?

ספורט 2

הפועל תל אביב יצאה אתמול (שלישי) מבלומפילד בתחושה שסוף שסוף הקבוצה יצאה מהמשבר הגדול שפקד אותה מאז חודש דצמבר. האדומים שחגגו ניצחון דחוק 1:2 על בני יהודה שהיווה ניצחון שלישי ברציפות מעודדים בעיקר מהיכולת שהייתה אולי הטובה ביותר העונה. "לחזור מפיגור זה משמעותי מאוד", אמרו בקבוצה. "במשחקים הקודמים בכל פעם שהיינו סופגים זה היה שובר אותנו. הוכחנו אופי במשחק הזה וגם שיחקנו כדורגל חיובי מה שמאוד מעודד לקראת הדרבי. בשביל לנצח את מכבי אנחנו חייבים לשחק עוד יותר טוב, אבל אחרי הדרבי האחרון אנחנו נבוא קטנים בתקווה שנצא גדולים".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער עם רמזי ספורי. ברני ארדוב
"בשביל לנצח את מכבי אנחנו חייבים לשחק עוד יותר טוב, אבל אחרי הדרבי האחרון אנחנו נבוא קטנים בתקווה שנצא גדולים". שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

למרות הרצון שלא לצאת בהצהרות לקראת המפגש עם הצהובים, בהפועל תל אביב היו מרוצים אתמול בעיקר מאלמוג כהן ואפולה אדל שהציל את הקבוצה מספר פעמים, כמו גם מהחלק הקדמי של הקבוצה. בהפועל תל אביב מקווים כי טל בן חיים, חנן ממן וטוטו תמוז שקיבלו שבחים על היכולת ימשיכו בקו העלייה שלהם בדרבי הגדול ומאמינים שאם כך יהיה, אפשר יהיה לפנטז על ניצחון יוקרתי בשבת.

עוד לקראת הדרבי, בהפועל תל אביב עושים מאמצים להכשיר את עומר דמארי שעדיין בספק למשחק. לעומתו, מור שושן אמור לחזור לסגל לאחר פציעה. בנוסף, יהיה מעניין לראות אם אלרואי כהן שאתמול לא נכלל בסגל ישוב לשבת על הספסל שכן הקשר בריא לחלוטין והחלטה של פרדי דוד להשיבו ביציע הייתה תמוהה. בכל מקרה, כרגע מסתמן כי שינוי אחד יהיה בהרכב בשבת כשרמזי ספורי הצעיר ישוב לספסל, אך עדיין לא ברור מי יעלה במקומו בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חיים רמון בעלים הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התחיל לעבוד על העונה הבאה. חיים רמון/ברני ארדוב

בכלל נראה כי לאחר שלושה ניצחונות ברציפות, בהפועל תל אביב כבר מסתכלים באופטימיות לקראת הקיץ הקרוב ולמעשה החלטות לעונה הבאה כבר מתקבלות. בגזרת המאמן, למרות שמניותיו של פרדי דוד עולות כרגע הסיכויים שימשיך גם בעונה הבאה לא גבוהים חרף העובדה שישנם אנשים במועדון הלוחצים להשאירו. בכל אופן, בימים האחרונים התחילו האדומים לחשוב אף הם, כמו מכבי, על אופציית צוות אימון זר ואם תקציב הקבוצה יאפשר זאת, בקבוצה לא שוללים גם לבצע שדרוג על ממש על הקווים. למרות הדברים, רן בן שמעון הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה.

מבחינת השחקנים, נדמה כי החלטה ראשונה כבר יצאה לדרך והיא קשורה להשארת חנן ממן. למרות שרק לפני מספר שבועות התייאשו מהקשר, הבעלים חיים רמון החליט לממש את האופציה על ממן ויודיע בימים הקרובים כי הפועל תל אביב תעביר את יתר 600 אלף השקלים להפועל חיפה בכדי לרכוש את כרטיס השחקן שלו. ההחלטה התקבלה בעקבות היכולת הטובה של השחקן אמש והפרסומים על כך שמכבי חיפה מעוניינת בו בעונה הבאה.

חנן ממן הפועל תל אביב רפי דהן בני יהודה. ברני ארדוב
הפועל תל אביב תעביר את יתר 600 אלף השקלים להפועל חיפה. חנן ממן/ברני ארדוב

עוד שחקן שכבר חושב על הקיץ הקרב הוא טל בן חיים. אתמול הגיע לבלומפילד עם סוכן השחקנים אדם קידן סקאוט של אחת הקבוצות הבכירות בליגה השוויצרית כדי לצפות בחלוץ ונראה שהיכולת הטובה שהציג אמש עשויה להביא לכך כי בקיץ יהיה מבוקש בשוויץ ואולי אף יעבור לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully