וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני מהלל את באיירן מינכן: "שיחקו מדהים"

בלם יובנטוס משבח את הגרמנים אחרי ה-0:2. טוני קרוס נפצע וייעדר כחודש וחצי, שווינשטייגר: "שער חוץ בגומלין יספיק לנו"

מפגש הענקיות בין באיירן מינכן ליובנטוס הבטיח וקיים. 90 דקות של כדורגל איכותי, קשוח וקצבי באליאנץ ארינה הסתיימו בניצחון 0:2 של באיירן מינכן, שנראתה ושיחקה כמו אלופת אירופה שבדרך. הגרמנים שלטו במשחק לאורכו, הגיעו לשפע מצבים ליד שערו של ג'יג'י בופון ואלמלא יכולת טובה של השוער האיטלקי וחוסר החדשות של אריאן רובן ומריו מנדז'וקיץ', הבווארים היו מכריעים את ההתמודדות כבר במשחק הראשון.

"שיחקנו טוב, אבל עוד לא סיימנו את המלאכה", אמר קפטן באיירן פיליפ להאם. "כמעט לא אפשרנו ליובה להגיע למצבים ולנו היו כמה טובים, כך שהתוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה יותר. נצטרך עוד משחק כזה בשבוע הבא".

בסטיאן שווינשטייגר: "לא יהיה קל בטורינו, ואני בטוח שיובנטוס תשחק שם כדורגל טוב יותר, אבל העמדנו את עצמנו במצב טוב. אנחנו חייבים להבקיע שער חוץ בגומלין, זה יספיק לנו". תומאס מולר, שכבש את השער השני של הגרמנים, אמר: "זה היה משחק מאוד אינטנסיבי, שחקני ההתקפה עזרו מאוד להגנה שמצדה הראתה מחויבות גדולה. חבל שלא הבקענו את השלישי".

באיירן תחסר בשבועות הקרובים את טוני קרוס, שנפצע במהלך המשחק, הוחלף על ידי אריאן רובן בדקה ה-16, וייעדר ככל הנראה כחודש וחצי מהמגרשים. קרוס צפוי להחמיץ גם את משחקי חצי הגמר אם באיירן תעפיל לשלב הבא.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
אלמלא חוסר הדיוק של התקפת באיירן, הדרך לחצי הגמר הייתה מובטחת כבר באליאנת ארינה/רויטרס

יובנטוס, שהגיעה לבוואריה אחרי 18 משחקים ללא הפסד בזירה האירופית, נראתה אובדת עצות מול הלחץ שהפעילה באיירן, והתקשתה לעצור את התקפות הגרמנים. בגומלין בטורינו ההגנה של הביאנקונרי תהיה חייבת להיות מתואמת והדוקה יותר, והקישור יהיה חייב להתמודד עם בסטיאן שווינשטייגר ופרנק ריברי, אחרת יובנטוס תראה את חצי הגמר מהבית.

"ידענו שיהיה קשה, באיירן שיחקה בקצב מדהים ואנחנו התקשנו להחזיק בכדור ולבנות את המשחק מהחלק האחורי", אמר קפטן יובנטוס ג'ורג'יו קייליני. "קיווינו לתוצאה טובה יותר, אבל יש עוד 90 דקות ונהיה חייבים להיות יותר אינטנסיביים, כמו שבאיירן הייתה היום".

"ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה גדולה, אנחנו גם קבוצה טובה אבל הם היו ראויים לניצחון", הודה ג'יג'י בופון, "בגול הראשון הכדור פגע בארתורו וידאל, שינה כיוון ולא יכולתי להגיע אליו". בופון שמר על רשת נקייה במשך 491 דקות, אך נכנע לבעיטה של דויד אלאבה 23 שניות בלבד מפתיחת המשחק, לאחר שהכדור פגע בוידאל והוסט. הגול השני נכבש בדקה ה-62 כשתומאס מולר דחק מקרוב כדור רוחב שמסר מריו מנדז'וקיץ'. יובנטוס תחסר בגומלין את סטפן ליכטשטיינר וארתורו וידאל, שספגו כרטיסים צהובים באליאנץ ארינה.

יובנטוס סופגת שער באליאנץ ארינה. רויטרס
גם בופון יודע שהניצחון הגיע לגרמנים/רויטרס
שחקני באיירן מינכן חוגגים את הניצחון על יובנטוס. GettyImages
העונה החלומית נשמכת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully