וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: ”איזו מין שביתה זו? האנשים האלה לא רציניים”

2.4.2013 / 22:53

מכבי תל אביב מתכוננת לברצלונה, דייויד בלאט תוקף את ראשי השביתה: "זה הרס לכדורסל". שון ג'יימס: "נצטרך להיות בשיאנו"

מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) אימון מסכם לקראת המשחק החשוב שלה מול ברצלונה ביום חמישי, שעשוי להכריע אם הצהובים יעפילו לשלב ההצלבה. מחר בבוקר תצא הקבוצה לספרד לקראת ההתמודדות. ליאור אליהו, המתאושש משפעת, החל להתאמן, והפורוורד מעריך שיוכל לשחק ביום חמישי.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט הילל את היריבה. "ברצלונה בכושר מצוין, היא הוכיחה לאורך כול השנה שהיא קבוצה מספר אחת בשלב זה", אמר בלאט, "זו קבוצה עם כל מה שצריך כדי ללכת עד הסוף, עם סגל יוצא מן הכלל, המשכיות, מאמן מצוין, עם ניסיון רב, וכמובן היא משחקת בבית. אנחנו צריכים ללכת לשם ולעשות משהו מיוחד בשביל לנצח. בדרך הפשוטה, הרגילה, יהיה קשה לנצח שם. צריך לבוא ממושמעים טקטית ולהציג מאמץ אדיר. לא יזיק יום טוב בקליעה ובטח הרבה אחריות עם הכדור ואחריות הגנתית.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
"בדרך הפשוטה, הרגילה, יהיה קשה לנצח שם. צריך לבוא ממושמעים טקטית ולהציג מאמץ אדיר". בלאט/קובי אליהו

"אנחנו די מנוסים במשחקים קריטיים, עמדנו במצב הזה שבוע אחרי שבוע בצורה טובה מאוד. אני מאמין שפיזית ומנטאלית נגיע לשם במצב טוב, אבל צריך להתייחס לעובדה שברצלונה היא קבוצה עילאית שניצחה את סיינה גם בלי שלושה מהשחקנים הכי טובים שלה, ולא היה לנו קל מולה מאוד גם בנוקיה".

בלאט התייחס לשביתה, וטוען שהיא פוגעת במכבי. "אם בהתחלה השביתה הורידה מאיתנו עומס, עכשיו זה כבר התחיל להפריע, אנחנו לא רק בכושר משחק", אמר בלאט, "אין לנו שאננות או תירוצים, זה מתחיל להפריע אבל אני לא רואה את זה כתירוץ ליום חמישי. אנחנו עובדים טוב ומשקיעים באימונים, אבל עדיף לא להיות במצב הזה".

כמו כן, בלאט לא חסך במילים קשות כלפי האחראים. "זו בדיחה מה שקורה", אמר בלאט, "מה זו אומרת שיש שביתה והקבוצות מתאמנות? איזו מין שביתה זו? זה רציני? מישהו חושב שהאנשים האלה רציניים? בעיניי כל הדבר הזה לא רציני, כי לא שובתים באמצע העונה. זה משהו שלא עושים בשום מקום. מה שעושים עכשיו זה לא רק הרס לכדורסל פה, זה הרס לאנשים עצמם".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אנחנו תמיד מרוכזים לאורך השנה אבל במקום שתהיה ליגה ישראלית יש לנו כמה ימים בלי כלום". ג'יימס/קובי אליהו

שון ג'יימס: "צריך לשלוט בריבאונד"

אבל למכבי יש דאגות אחרות כרגע מלבד השבית, ושון ג'יימס נשמע דרוך לקראת המפגש מול ברצלונה. "אנחנו צריכים לשחק חזק, ארבעים דקות כמו שצריך", אמר הסנטר, "צריך לשלוט בריבאונד ולעשות כמה אקסטרות נוספות במשחק כדי שנוכל לנצח. זו הקבוצה החזקה ביותר באירופה וזו לא עוד קבוצה טיפוסית, אנחנו יודעים זאת ומכבדים זאת, צריך לשחק שם כמו שצריך. אנחנו זקוקים למשחק והם לא, ולכן אנחנו נצטרך להיות מפוקסים אף יותר.

"אנחנו תמיד מרוכזים לאורך השנה אבל במקום שתהיה ליגה ישראלית יש לנו כמה ימים בלי כלום ואני מקווה שהכל העניין יסתיים והליגה תחזור מהר. עכשיו זה כבר כל פעם שבוע שלם בלי משחק אז אין ברירה, עובדים קשה יותר באימונים".

על השביתה הוסיף ג'יימס: "בסוף היום אני חושב שאם שחקן טוב, אז הוא ישחק. זה הגיוני. גם אם הם ימשיכו לשבות, עדיין השורה התחתונה שתהיה היא שאם אתה טוב אתה גם תשחק. אנחנו צריכים לחזור ולשחק. אני אשתגע אם הליגה לא תיגמר בזמן, אני אגלח את כל השיער, אני איראה כמו ריקי היקמן. צריך פתרון. כי יש פה גם את השחקנים הלא מקומיים שרוצים לטוס לחופשת הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully