וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב: ראדי לא בסגל

מוליכת הטבלה תצטרך להסתדר שוב ללא הקשר המצוין והפצוע, אבוחצירא יפתח על חשבונו של מאוולי (ד', 20:50, ערוץ 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הקבוצות נפגשו 14 פעמים עד כה בליגה הראשונה. קרית שמונה מובילה 5:6 בניצחונות על מכבי. שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* שישה משחקים נערכו בקרית שמונה: ארבעה נגמרו בניצחון מקומי, אחד בתיקו ואחד בניצחון של הצהובים.

* הפרש השערים במפגשים בין הקבוצות הוא 20:21 לטובת קרית שמונה. מלבד הפועל יהוד, אין עוד קבוצה בתולדות הליגה הראשונה בישראל שיש לה הפרש שערים חיובי מול הצהובים.

* אפריל הוא החודש החלש ביותר של קריית שמונה. יש לה 33 אחוזי הצלחה מ-14 משחקים (ארבעה ניצחונות, שני תיקו, שמונה הפסדים).

* בפעם האחרונה שמכבי תל אביב סיימה משחק בית בתיקו, לפני שנה וחודשיים, ב-30 בינואר 2012 מול קרית שמונה, היא הפסידה את משחק החוץ שבא לאחר מכן (2:1 למכבי פ"ת).

הנתונים: אתר דריבליסט

שיר צדק שחקן קרית שמונה חוגג שער. מגד גוזני
לפחות מבחינת הסטטיסטיקה הם מסתכלים על מכבי תל אביב מלמלעלה/מגד גוזני

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בשוורות האלופה היוצאת מקווים כי ישיגו ניצחון ראשון בפלייאוף העליון דווקא מול המועמדת לרשת את התואר. באסיפה מקצועית שערך ברק בכר הבהיר המאמן לשחקניו, ובעיקר לחוד ההתקפי, כי הם חייבים לקבל החלטות מהירות ברגע שהם מגיעים למצב מול השער ובעיקר להיות יותר מרוכזים, חדים ומדויקים בסיומת. בכר הסביר שהוא אמנם מרוצה מהשליטה של השחקנים ומהנעת הכדור אך רוצה לצאת גם עם הנקודות.

החלוץ שמעון אבוחצירא ישוב להרכב במקומו של אוסיי מוואלי בהתקפה, כאשר בהגנה יהיה זה סאלח חסארמה שיזכה למנוחה ואיציק כהן יקבל את הקרדיט, בנוסף נראה שגם דן אייבנדיר שסובב את קרסולו במשחק האחרון יפתח לבסוף בהרכב לאחר שעבר טיפולים וקיבל היום זריקה בכדי להכשיר אותו למשחק. החלוץ אחמד עבאד התייחס לכך שככל הנראה זהו משחק הפרידה של קריית שמונה מתואר האליפות והעברתו לצהובים: "ברור שמכבי היא המועמדת הראשית לזכות באליפות, אבל כולנו זוכרים שגם מכבי חיפה הפסידה את האליפות לפני בדקה ה-90. ברור לנו שכרטיס הכניסה לאירופה בסכנה ובגלל זה אנחנו צריכים לתרגם את היכולת שלנו גם לכיבושים, מקווה שנצליח לעשות את זה מול מכבי".

מכבי תל אביב:

מיד בתום האימון המסכם יצאה הקבוצה צפונה לבית מלון סמוך לקרית שמונה, בו ישהו השחקנים עד למועד המשחק. ההתמודדות נגד האלופה המכהנת הפכה למשמעותית מאוד עבור הצהובים בעקבות ה-0:6 של חיפה על רמת השרון וצמצום הפער בפסגה לשבע נקודות בלבד.

הקשר מהראן ראדי, שסובל מפציעה בברכו לא נסע עם הקבוצה ולא יכלל בסגל למשחק. רק לקראת סוף השבוע יתברר אם ראדי יהיה כשיר לדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת הקרובה בבלומפילד.

המאמן אוסקר גרסיה עשוי לערוך מספר שינויים כדי לרענן מעט את השורות ולמנוע עומס משחקני ההרכב, שחלקם גם נטל חלק במשחקי הנבחרות השונות. מונס דאבור, גונסאלו גרסיה ואפילו איגנסיו פידלף נמצאים בתמונת ההרכב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב מהראן ראדי מול שחקן בית"ר ירושלים מתן בראשי. ברני ארדוב
יחסר מאוד. ראדי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירא

יותר מכל, קרית שמונה מתקשה בזמן האחרון לכבוש שערים. במשחק מול הפועל תל אביב למשל הגיעה הקבוצה ל-16 בעיטות למסגרת ולא הצליחה לסיים עם שער אחד. החלוץ המצוין יצטרך לדעת לנצל את המצבים אליהם תגיע הקבוצה ולנסות לעזור לקריית שמונה לצאת עם ניצחון ראשון בפלייאוף העליון.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה

עד כה לא הותיר אניימה את חותמו על העונה של הצהובים ובמשחק החוץ הקשה הזה הוא יצטרך להיות במיטבו. אם מכבי רוצה להגיע רגועה לדרבי היא תצטרך קודם כל לא להפסיד בקרית שמונה וזה מתחיל כמובן בשמירה על רשת נקייה וכאן נכנס אניימה המנוסה לתמונה.

שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חייב לפצח את בעיית כיבוש השערים של הקריה. אבוחצירא/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן, דושאן מטוביץ, בראיין גרסיסיץ, דרקו טאסבסקי, דן אייבנדיר, אדריאן רוצ?ט, שמעון אבוחצירא, אחמד עבאד.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני (איגנסיו פידלף), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי (שרן ייני), ערן זהבי (גונסאלו גרסיה), מונס דאבור (דור מיכה), ראדה פריצה, אלירן עטר.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully