וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער סן לורנסו נעצר לאחר משחק באשמת סיוע לרוצח

פבלו מיגליורה מואשם כי הסתיר אוהד של בוקה ג'וניורס, שהרג את שכנו במכות ב-2011. טוען כי עשה זאת תחת איומים

סן לורנסו הארגנטינאית עלתה לאחרונה לכותרות בעולם בנסיבות חיוביות מאוד, לאחר שהאפיפיור הנבחר, הארגנטינאי פרנציסקוס, הצהיר בכל מקום על העובדה שהוא אוהד שרוף של הקבוצה.

אלא שהלילה (בין שני לשלישי), שב ועלה שמה של סן לורנסו, הפעם בצורה שונה לחלוטין ורעה במיוחד. מיד לאחר ההפסד הביתי 1:0 לניואלס אולד בויס, נעצר שוער הקבוצה פבלו מיגליורה על ידי המשטרה, באשמת סיוע והסתרתו של אוהד בשם מקסימיליאנו מצארו, חבר ה'ברה בראבה', קבוצת האוהדים הקיצונית של בוקה ג'וניורס, שרצח במכות את שכנו ארנסטו סירינו ב-2011 במהלך סכסוך אלים.

פבלו מיגליורה שוער סן לורנסו. AP
נעצר באצטדיון. מיגליורה/AP

מיגליורה בן ה-31 משחק בסן לורנסו מאז 2009 והוא שיחק במדי בוקה בין השנים 2006 ל-2008. הרוצח מצארו נחשב לסגן המפקד בקבוצת החוליגנים של אוהדי בוקה והוא התחמק מהמשטרה בשלושת החודשים האחרונים. בסן לורנסו הצהירו כי אין בידיהם מידע על הדברים וגם מצארו הכחיש קשר לשוער 'הקדושים'.

השוער עצמו נלקח לבית המעצר והמקרה העמיד שוב את התקשורת הארגנטינאית כולה על הרגליים האחוריות במאבק כנגד האלימות בספורט. פרקליטיו צפויים לטעון במשפט כי הוא סייע למצארו תחת איומים ואילו אישתו ואם ילדיו יצאה למסע תמיכה בטוויטר: "נצא מזה יחד. אלך איתך עד המוות. אוהבת אותך", היא כתבה וזכתה לעשרות תגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully