וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "דרוגבה חבר גדול, אבל המטרות מנוגדות"

מאמן ריאל מדריד מוכן למפגש עם גלאטסראיי וחלוצה (ד', 21:45, ספ'5): "צריך לכבוש מספיק". מחוץ למגרש: צפו בתגרה אלימה בין אוהדים טורקים לערוץ טלוויזיה שהעז להמר על ריאל. מלאגה - דורטמונד (5+)

הסיבוב הראשון של משחקי רבע גמר ליגת האלופות יושלם מחר (רביעי) עם צמד משחקים נוספים, שניהם ייערכו על אדמת ספרד. בבירה, ריאל מדריד תנסה לא להסתבך מול גלאטסראיי המאיימת ואילו באנדלוסיה תהיה זו מלאגה, שתנסה להדהים פעם נוספת ולהפיל גם את דורטמונד.

אבל לפני שמגיעים למשחקים, הנה תקרית מכוערת במיוחד מהיממה האחרונה בטורקיה: פרשנים בערוץ הטלוויזיה "ביאז" הימרו על ריאל מדריד, כ-40 מאוהדי גלאטסראיי הגיעו לאולפנים ופתחו בעימות אלים ומכוער עם המאבטחים. צפו בתקרית כאן.

ריאל מדריד - גלאטסראיי (21:45, ספורט 5 ו-HD)

בכל עונה, הדבר הראשון עליו מדברים בריאל הוא ה"דסימה", זכייה עשירית באליפות אירופה. הבלאנקוס מכוונים קודם כל לליגת האלופות והשנה, כאשר הליגה הלכה לאיבוד מהר מאוד, המפעל הגדול באירופה הפך לחשוב עוד יותר מהרגיל. אחרי שעברה משוכה ענקית בשמינית הגמר בדמות מנצ'סטר יונייטד, עם ניצחון חוץ עצום 1:2 באולד טראפורד.

איקר קסיאס שוב נותר מחוץ לסגל, בעוד דייגו לופס ישמור על מקומו בין הקורות. רפאל וראן ופאביו קואנטראו החלימו מהפציעות שלהם וישחקו. ריאל נעצרה עם 1:1 בסראגוסה, לאחר שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

דידייה דרוגבה שחקן גלאטסראיי. GettyImages
עדיין הוא אלוף אירופה. דרוגבה/GettyImages

הטורקים מגיעים אחרי שגם הם השיגו ניצחון חוץ גדול בשלב הקודם, 2:3 על שאלקה וחיברו אליו שני ניצחונות ליגה רצופים, שהציבו אותם ביתרון ארבע נקודות בפסגת הטבלה. ווסלי סניידר חוזר למגרש בו שיחק בין 2007 ל-2009 ויחד עם דידייה דרוגבה, אלוף אירופה המכהן להזכירכם ועם מכונת השערים בוראק ילמאז, שמוביל את טבלת מלך שערי המפעל העונה לצד כריסטיאנו רונאלדו, עם שמונה שערים, הם ינסו להמם את הברנבאו ולצאת עם מקדמה לקראת הגומלין בעוד שבוע.

בשלושה מפגשי עבר לגלא יש שני ניצחונות. הקבוצות נפגשו כבר ברבע הגמר, ב-2001 וזה הסתיים ב-3:5 מרתק לריאל בסיכום שני המשחקים. קנינו גם הפעם.

ז'וזה מוריניו, כהרגלו, סיפק מסיבת עיתונאים מעניינת: "אנחנו לא יותר טובים מאשר בעונה שעברה, אבל גם לא פחות טובים. חשוב שנכבוש מספיק לקראת הגומלין, יש לנו שני חלוצים מרכזיים וכולם מכירים את היכולות שלהם". על סניידר ודרוגבה, אותם אימן בעבר (באינטר וצ'לסי בהתאמה) אמר המיוחד: "הם כמוני, לא מסתירים שום דבר ותמיד אומרים את כל האמת. הם שחקנים גדולים, אני אוהב ומכבד אותם, אבל מחר יהיו לנו מטרות מנוגדות. כולם רוצים לנצח. הם שני שחקנים מאוד חשובים בקריירה שלי והם העניקו לי המון. אני לא יודע אם דרוגבה הוא השחקן הכי גדול שהיה לי, כי היו הרבה, אבל הוא היה שחקן ענק וחבר גדול. הוא תמיד יהיה חלק מהחיים שלי ואני חושב שהוא יגיד אותם דברים עליי".

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. רויטרס
כל מסיבת עיתונאים היא חגיגה. מוריניו/רויטרס

מלאגה - דורטמונד (21:45, ספורט 5+)

האנדלוסים נאבקים בלה ליגה על המקום הרביעי, שמוליך למוקדמות האלופות בעונה הבאה ובינתיים הם חולמים על עוד ערב מרגש באצטדיון הביתי שלהם, בדיוק כמו שהיה ב-0:2 על פורטו בשמינית. זה לא יהיה פשוט, כי מנגד תעמוד אלופת גרמניה בשנתיים האחרונות, שתאבד בקרוב את התואר לבאיירן מינכן וכל כולה מרוכזת במשחק הזה.

מלבד הנפילה בדרבי מול שאלקה, דורטמונד רשמה ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים, כולל 0:3 מוחץ מול שחטאר דונייצק בגומלין שמינית הגמר, שהזכיר את כוחה הרב. מלאגה לעומת זאת, התאוששה מהפסד ליגה ביתי מול אספניול עם ניצחון חוץ נאה על ראיו וייקאנו והיא גם נהנית משקט יחסי בספרד, שמרוכזת כולה במשחקים של ברצלונה וריאל מדריד. המארחת מעולם לא פגשה קבוצה גרמנית בביקוריה המועטים באירופה, האורחים לעומת זאת, ניצחו רק פעם אחת בשמונה משחקים בספרד.

שחקני דורטמונד חוגגים עם רוברט לבנדובסקי (שני משמאל). רויטרס
אלופת גרמניה היוצאת מרוכזת אך ורק באלופות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully