וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "גארת' בייל לא רחוק ברמתו ממסי ורונאלדו"

כוכב העבר הצרפתי שיבח את הקיצוני הוולשי של טוטנהאם, שנותן עונת שיא: "יש לו איכויות ייחודיות, המהירות שלו מדהימה"

היכולת המדהימה שמציגים ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ממקדת סביבם באופן טבעי את מירב תשומת הלב ואבק הכוכבים, אבל יש שחקן נוסף שהפך בשנה וחצי האחרונות להיות כוכב על. גארת' בייל, הקיצוני הוולשי הנפלא, נותן עונת שיא בטוטנהאם ויש שסבורים שהוא ממש לא רחוק משני הגדולים. אחד מאותם אנשים הוא לא אחר מאשר זינאדין זידאן, כוכב העבר הצרפתי של ריאל מדריד ויובנטוס. זידאן, שעשוי להצטרף בעונה הבאה לצוות המקצועי של הספרדים, צפה בכוכב הוולשי במשחק של טוטנהאם מול ליון בליגה האירופית, והיה די המום מהיכולת שלו.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. Jamie McDonald, GettyImages
ברמה של מסי ורונאלדו? גארת' בייל/GettyImages, Jamie McDonald

"בשנה הזו, הכדורגלן שהכי מרשים אותי, למרות שהוא לא משחק בליגת האלופות, הוא גארת' בייל", אמר זידאן על הקשר והוסיף: "בייל הוא שחקן ייחודי, הוא גורם לדברים להיראות קל, המהירות שלי מפחידה, התאוצה שלו היא מדהימה וגם היכולת שלו לעבור שחקנים בשטח קטן".

וכמובן, אי אפשר שלא להשוות בין בייל לשני הכוכבים הגדולים, מסי ורונאלדו: "אולי הוא לא איכותי ברמה שלהם, אבל הוא שונה. באופן אישי, אני חושב שהוא רחוק מהם ברמתו".

בייל, נותן עונה מדהימה בפרמיירליג והוא מוליך את טוטנהאם למקום השלישי באנגליה עם 17 שערי ליגה ויכולת פנומינאלית. כבר עכשיו ברור שהוולשי לא יישאר בלונדון בקיץ, כשריאל מדריד וברצלונה כמובן, הן המועמדות המובילות לקלוט אותו בעונה הבאה.

זינאדין זידאן (שמאל). רויטרס
"בייל לא רחוק ממסי ורונאלדו" זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully