וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסרי עונה למאנצ'יני: "אני לא משקיע באימונים? שקר"

הקשר לא אהב את ההערה הצינית של מנג'ר סיטי ("רציתי לסטור לו, הוא לא מתאמץ"), וגם ענה לאוהדי ארסנל: "רצו למכור אותי"

כשסמיר נאסרי עזב את ארסנל בקיץ 2011 למנצ'סטר סיטי, אוהדי התותחנים רגשו וגעשו. הם קראו לו רודף בצע והכינו לו קבלת פנים מיוחדת וכמו שיכולתם לנחש, היא לא הייתה מאוד אוהדת. מאז, חלף זמן מה, ארסנל איבדה גם את מעט הכוכבים שנותרו לה, ואילו הסיטיזנס הספיקו לזכות באליפות. עכשיו, שנתיים אחרי, נאסרי מגלה כי ישנן סיבות קצת אחרות למעבר המתוקשר שלו.

"ארסן ונגר ניגש אליי ואמר לי שההחלטה היא שאם ססק פברגאס יילך (שעזב באותו קיץ לברצלונה), אישאר. זה הוא הוא או אני. אבל אז הבעלים סטן קרונקי החליט שהוא רוצה לגזור קופון ממכירה שלי", אמר הקשר בראיון בצרפת. "זה נכון שגם אני בעצמי רציתי לעזוב. ראיתי שססק עוזב, ונאמר לי שיביאו רק את ג'רביניו, אז החלטתי לעזוב".

אוהדי ארסנל עם שלט נגד סמיר נאסרי. Michael Regan, GettyImages
מי צודק? אוהדי ארסנל במחאה נגד נאסרי/GettyImages, Michael Regan

נאסרי, אגב, ממש לא מתחרט על המעבר לתכולים של רוברטו מאנצ'יני. "אני זכיתי באליפות הפרמיירליג, ארסנל סיימה בקושי במקום הרביעי", עקץ. "אין לי חרטות. העזיבה שלי את ארסנל הגיעה מסיבות מקצועיות בלבד".

דווקא השבוע, אחרי תצוגה מצוינת ב-0:4 על ניוקאסל, מנג'ר סיטי רוברטו מאנצ'יני ביקר אותו, ספק בציניות ספק ברצינות. נאסרי הגיב לדבריו של מאנצ'יני שאמר בסיום המשחק כי "לפעמים אני רוצה לתת לו סטירה, כי שחקן כמוהו צריך לשחק ככה בכל משחק. באימונים הוא מתאמן רק ב-50% מאמץ, וזה חבל".

"אני מודע לזה שהעונה שלי לא טובה", הגיב נאסרי, שכבש רק פעם אחת העונה. "יש לכך הרבה סיבות, אבל מה שמאנצ'יני אמר לגבי המאמץ שלי באימונים פשוט לא נכון".

שחקן מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי יורד מכר הדשא, לצידו המאמן רוברטו מאנצ'יני וסמיר נאסרי. Michael Regan, GettyImages
לא אהב את הביקורת. נאסרי, משמאל, עם מאנצ'יני/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully