וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מסי? ברצלונה תתקשה לעצור את זלאטן"

מאמן פ.ס.ז הגיב לשאלה כיצד הוא מתכוון לעצור את כוכבה הארגנטינאי של ברצלונה (21:45, ספ' 5). טייו עשוי לפתוח בחוד

פריס סן ז'רמן מתכוננת למשחק הגדול שייערך הערב (21:45, ספורט 5) בפארק דה פראנס שבו היא תארח את ברצלונה הגדולה למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. אחרי שעברה את ולנסיה בצמד משחקי שמינית הגמר, לפריסאים מצפה הערב משוכה גדולה בהרבה, כשכמובן מירב תשומת הלב של הפריסאים תתמקד בליאונל מסי, הכוכב הגדול של בארסה שבמחזור החולף השלים סיבוב שלם של הבקעות ב-19 מחזורי ליגה רצופים.

למרות העובדה שמסי מעורר הרבה חשש בקרב כל היריבות של ברצלונה, קרלו אנצ'לוטי, המאמן הוותיק של הצרפתים, לא נערך בצורה מיוחדת לקראת הארגנטינאי: "אנחנו מרוכזים במשחק עצמו ולא בשחקנים בודדים של ברצלונה. הטקטיקה שלנו לא תשתנה בהתאם לשחקן כזה או אחר. הגישה שלנו למשחק תהיה זהה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני בורחה אוביניה שחקן סלטה ויגו. רויטרס
"מסי? לנו יש את זלאטן"./רויטרס

הבשורות הטובות של פריס סן ז'רמן במשחק הזה הן שזלאטן איברהימוביץ', הכוכב הגדול של הקבוצה שכבש כבר 33 שערים העונה במדי הקבוצה, יוכל לשחק למרות שהיה אמור להיות מושעה מהמשחק הראשון. אנצ'לוטי נתן קונטרה לשאלה שנשאל על מסי ואמר: "אפשר לשאול אותה שאלה איך ברצלונה תעצור את איברהימוביץ? זה יהיה קשה מאוד לשחקני ברצלונה לעצור אותו".

ובינתיים, בברצלונה נערכים למשחק ומקווים לא למעוד שוב במשחק הראשון כפי שקרה להם ברבע הגמר כאשר הפסידו למילאן 2:0 באיטליה. טיטו וילאנובה, שרושם בכורה מחודשת על הקווים, יחסר במשחק הערב את פדרו המושעה, כאשר צ'אבי וג'ורדי אלבה, החלימו בזמן מהפציעה שלהם וצפויים לפתוח בהרכב.

סימן השאלה הגדול כרגע סביב ההרכב של ברצלונה הערב היא מי יתפוס את המקום שפינה פדרו בחולייה הקדמית. על פי ההערכות האחרונות, כריסטיאן טייו, החלוץ הצעיר שמיעט לשחק העונה, יהיה זה שיפתח בחוד לצידם של ליאונל מסי ודויד וייה. טייו הציג יכולת מצוינת במשחק הליגה האחרון מול סלטה ויגו עם שער ובישול למסי. הגול שכבש והיכולת שהציג טייו, הביאה להשוואות בינו לבין תיירי הנרי, חלוץ העבר הצרפתי הגדול שהגיע למועדון אחרי קריירה מפוארת בארסנל. טייו עשוי לקבל עדיפות על אלכסיס סאנצ'ס, החלוץ הצ'יליאני המאכזב שלא עונה על הציפיות, אחרי שהגיע בכסף גדול בקיץ מאודינזה האיטלקית.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
עוד מפגש מול האקסית. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully