וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מאמינים שדקל קינן יישאר במועדון"

2.4.2013 / 7:59

המועדון על ההבלם לו יוצע חוזה ארוך טווח. סוכנו: "בקרוב ניפגש עם חיפה". המועדון לצוצאליץ': "תהיה כשיר להפועל הפועל ת"א"

one

"אנחנו מאמינים שדקל יישאר במכבי חיפה. כרגע אין לו הצעה קונקרטית מאירופה, אבל הפיתוי לסיים את הקריירה במועדון גדול יותר מכל הצעה אחרת. כולם יודעים מה הייתה התרומה שלו לשינוי שעברה הקבוצה העונה". כך אמר גורם בכיר במכבי חיפה בהתייחס לעתידו של בלם הקבוצה והנבחרת דקל קינן, שאמור להיכנס בקרוב למשא ומתן על הארכת חוזהו במועדון.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קינן בן ה-28 אמור לחתום על חוזה ארוך טווח ולסיים את הקריירה במועדון. לבלם תוצע גם חלופה אחרת, והיא סיכום לעונה אחת בלבד, אבל נראה כי האופציה הראשונה עדיפה על שני הצדדים. קינן זוכה להערכה גדולה אצל המאמן אריק בנאדו וההערכה היא שהקשר הטוב בין השניים הוא נתון שישפיע בצורה חיובית על המשא ומתן.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נשאר בבית. דקל קינן/ברני ארדוב

קינן, שמשתכר העונה 150 אלף דולר בחוזה לתשעה חודשים (כלומר, שוויו הריאלי הוא 200 אלף דולר), מתכוון להתייעץ עם סוכניו בנושא וכרגע נראה שרק הצעה טובה מאירופה תעכב את חתימת העסקה. סוכנו, גלעד קצב: "המטרה של דקל בחזרה לארץ הייתה לשחק ולחזור לנבחרת. את שניהם הוא השיג, ובגדול. ניפגש עם מכבי חיפה, אבל מה שברור הוא שבישראל הוא ישחק רק שם. עובדה שגם הפועל תל אביב רצתה אותו מאוד, אבל הוא בחר לחזור הביתה למרות שהקבוצה הייתה בתחתית".

שחקן נוסף שאמור להאריך את חוזהו במועדון הוא המגן שמואל שיימן. חיפה רוצה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות והמגן כבר קיבל מסרים ראשוניים בנושא, אך ההודעה הרשמית בנושא תימסר בקרוב. במועדון אמרו כי ההחלטה קשורה בין היתר להערכה כי המגן טאלב טואטחה יעזוב תוך שנה, אבל גם מתוך הערכה כלפי המגן שהגיע בעונה שעברה מאקסלסיור. חיפה תמשיך לעקוב עד תום העונה אחרי דיוויד מנגה וסטפן שצ'פוביץ', שאינם משחקים באותו תפקיד. מנגה הוא שחקן קו ואם יוחלט לוותר עליו, זה יהיה בעיקר בגלל שחיפה בונה בעונה הבאה על חן עזרא ועידן ורד כשחקנים בקו השמאלי.

הבלם אדין צוצאליץ' קיבל הודעה לפיה הוא יוכל לחזור למגרשים לאחר ה-10 באפריל, לפני המשחק מול הפועל תל אביב. המשמעות היא שהבלם צפוי להיות כשיר הרבה לפני חצי גמר גביע המדינה (17 באפריל) מול קריית שמונה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אדין צוצאליץ', חן עזרא שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר למגרשים. צוצאליץ', מימין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully