וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תציע חוזה חדש לדקל קינן

הבלם שמסיים חוזה בקיץ יוזמן לפגישה לאחר מועד ההעברות. יחליט עם סוכניו האם לחזור לאירופה או לסיים הקריירה במועדון. צפו בביצועיו של דניאל הייבר, המועמד לחיזוק הקבוצה

one

מכבי חיפה תזמן את הבלם דקל קינן לפגישה לאחר סגירת חלון ההעברות בחודש ינואר במטרה להחתימו על חוזה חדש. במועדון הבינו שאם קינן, שבתחילת העונה הבאה יהיה בן 29, לא ייצא בקיץ לאירופה – החלום האירופי יסתיים מבחינתו. המטרה היא שהבלם יסיים את הקריירה במועדון ובשלב הראשון יוצע לו לחתום על חוזה למספר שנים. גורם במועדון סיפר אמש: "מאז שקינן הגיע, ההגנה התייצבה. הוא מכיר את המועדון טוב יותר מכל בלם פעיל אחר, ויהיה קשה להביא לו תחליף. בקרוב נשב ונראה מה עושים".

שחקן מכבי חיפה דקל קינן יחד עם שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
דקל קינן ורוברט ארנשו במשחק ביום שני/ברני ארדוב

השחקן עצמו יתייעץ עם סוכניו בעניין, משום שמספר קבוצות באירופה כבר גיששו אצל סוכנו הבריטי מאז שעזב את אנגליה. הסטטיסטיקה של קינן מדברת בעד עצמה. מאז שהגיע לקבוצה קינן שותף בעשרה משחקים, בהם ספגה הקבוצה שישה שערים בלבד, שלושה מהם במשחק אחד מול הפועל תל אביב. בשישה משחקים מתוך העשרה הקבוצה לא ספגה כלל.

החלוץ היהודי דניאל הייבר (20), שמשחק באוניברסיטת קורנל, ינחת מחר בישראל. "אין לנו מה להפסיד, אולי הוא יפתיע", אמרו במועדון. הדבר אינו פוסל את הכוונה של בנאדו להתחזק בחלוץ זר. כפי שפורסם בסוף השבוע, במועדון מתכוונים לפנות בקרוב מאוד לחלוץ הסרבי של פרטיזן בלגרד, סטפן שצ'פוביץ', שהביע נכונות לחזור לישראל. בקרוב תיערך פגישה בין בנאדו לראשי המועדון במהלכה יעלה לראשונה, באופן רשמי כמובן, נושא הרכש.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

בעקבות הניצחון על מכבי תל אביב, המאמן אריק בנאדו ניסה להוריד אתמול את השחקנים לקרקע. "לא רוצה שתדברו יותר מדי בתקשורת בנוגע לאליפות ובנוגע למיקום שלנו. תהיו סבלניים, כל דבר יגיע בזמנו. בתקשורת מדברים עכשיו על העברות, אני אומר לכם שנכון לרגע זה, אף שחקן לא עוזב, ואף שחקן בינתיים לא בא. אני לא רוצה שאלה שיושבים בספסל יהיו עם מוראל נמוך, אלא שיאבקו על חולצת ההרכב. בכל
ברגע נתון כל אחד צריך להוכיח לי שמגיע לו לשחק", אמר.

הקבוצה לא תתאמן היום ותשוב לכפר גלים מחר בשעות הצהריים, אז תיערך גם מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully