וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה דרסה את ולנסיה 62:94

מכבי ת"א צריכה להיות מודאגת? רגע לפני המשחק הקריטי, דרסו הקאטלנים את יריבתם בליגה. פנרבחצ'ה/אולקר הפסידה

במכבי תל אביב יודעים שהמשחק ביום חמישי מול ברצלונה הוא הקריטי ביותר של העונה, ושהפסד מול הקאטלנים עשוי להוביל להדחתם כבר בשלב הטופ 16. הערב (שני) קיבלו הצהובים לא מעט סיבות לדאגה, כשיריבתם הבאה דרסה ללא רחמים את ולנסיה 62:94 בליגה הספרדית.

אנטה טומיץ' ברצלונה. GettyImages
מוכנים לצהובים. טומיץ'/GettyImages

האורחים דווקא הצליחו להישאר קרובים, ואל המחצית ירדו בפיגור 6 בלבד. אלא שאז הגיעה המחצית השניה, ואיתה הבריחה הגדולה של ברצלונה: ריצת 24:50 (!) היממה את האורחים, וברצלונה נראית בכושר נפלא לפני הצהובים. אנטה טומיץ' הוליך את קלעי הקאטלנים עם 17 נקודות, סי ג'יי וואלאס הוסיף 13 (3 מ-3 לשלוש). לוולנסיה: פאו ריבאס 15.

גם אולימפיאקוס השיגה ניצחון ביתי הערב, כשהביסה את אגו רטימנו 73:88, אבל זה לא הלך בקלות. מטווח שלשות של האורחים הוביל אותם ליתרון ברבע השלישי, לפני שריצת 5:29 מדהימה של אלופת אירופה הפכה את התוצאה והשיגה את הניצחון. ואסיליס ספאנוליס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 15.

ליריבה אחרת של מכבי תל אביב ביורוליג הערב הזה הלך פחות טוב, כשפנרבחצ'ה/אולקר הפסידה בחוץ לבאנביט בליגה הטורקית. פנר דווקא נכנסה לעניינים ברבע השני, ועם ריצת 16:25 ירדה ביתרון 6 במחצית, אבל רבע אחרון חלש במיוחד של האורחים, שנתקעו על 14 נקודות בלבד, סייע לבאנביט להשיג את הניצחון משלשת ניצחון של ארדוגן. בו מקאלב קלע 16 נקודות למפסידים.

כמו פנרבחצ'ה/אולקר, גם סיינה נחלה הפסד חוץ הערב, כשנכנעה 75:70 בידי אבלינו. סיינה הוליכה בפתיחה, אבל שני רבעים חלשים במיוחד שלה סייעו למארחים לתפוס את ההובלה, אותה לא שמטו עד לסיום. יאקה לאקוביץ' הוליך את קלעי אבלינו עם 19, בובי בראון קלע 20 לסיינה.

גארד פנרבחצ'ה/אולקר בו מקאלב. GettyImages
ממשיכים לדשדש. מקאלב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully