וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: דוידוביץ' מובילה בתחרות הסבב העולמי בפלמה

מדליסטית הארד מאליפות העולם שרדה יום סוער וניצחה בשיוט השני של גביע הנסיכה סופיה. רון אסולין חמישי בין הגברים

מעיין דוידוביץ' לא נחה על זרי מדליית הארד ההיסטורית שלה מאליפות העולם. היום (שני) היא כבר זינקה לשני השיוטים הראשונים במסגרת תחרות הסבב העולמי גביע הנסיכה סופיה ה-44 בפלמה דה מאיורקה, אשר נערכו בתנאי רוח חזקים של 30-25 קשר עם גלים גבוהים. התנאים היו קשים כל כך עד ש-15 גולשות, ביניהן נעמי כהן, לא הצליחו לסיים אף אחד משני השיוטים וכולן מדורגות במקום ה-14. זה לא מנע מדוידוביץ' לתפוס את ההובלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עוצרת. מעיין דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוידוביץ' סיימה את השיוט הראשון חמישית וניצחה את השיוט השני בתחרות בה המארגנים, בהנחיית התאחדות השייט הבינלאומית (ISAF), מבצעים ניסוי נוסף כשעל ניצחון בשיוט לא מקבלים ניקוד חובה כלל, מעין צ'ופר למנצח. בנוסף, שינוי שלא משנה דבר הנו הורדת השיוט הלא טוב כבר מהשיוט השני ולא מהשיוט השישי כפי שהיה נהוג עד כה. ההסבר – נוחות גדולה יותר עבור התקשורת. בסיום היום הראשון ציינה דוידוביץ': "זו התחלה טובה, אבל חשוב לזכור שזו רק ההתחלה".

בין הגברים, רון אסולין רשם פתיחה טובה כשהוא מדורג במקום החמישי הכללי אחרי שסיים את שני שיוטיו במקומות הרביעי והשישי. עומר סופר שסיים את שני השיוטים במקום ה-22, מדורג במקום ה-26 הכללי. גיל כהן ודניאל ממן, אלופות ישראל בדגם ה-470, הן הנציגות הישראליות היחידות בדגם זה בתחרות והן מדורגות במקום ה-32 אחרי מקומות 25 ו-26 בשיוטי היום. התחרות צפויה להסתיים עם שיוטי המדליות בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully