וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו שוחרר מפילדלפיה לטובת אחיו של ג'רו הולידיי

הסיקסרס איחדו בין האחים לבית הולידיי כשהחתימו את האח הגדול, ג'סטין, מליגת הפיתוח. אקס מכבי ת"א שילם את המחיר

העונה ההפכפכה של ג'רמי פארגו ב-NBA נמשכת. היום (שני) קיבל הגארד של פילדלפיה, שרק לא מזמן חתם על חוזה עד סיום העונה, את ההודעה כי הוא משוחרר מסגל הסיקסרס. שיחרורו של פארגו הגיע בכדי שבפילי יוכלו להחתים את לא אחר מאשר ג'סטין הולידיי, אחיו של ג'רו הולידיי המשחק במועדון. עתה נותר לראות האם ימשיך פארגו לנסות ולמצוא לעצמו קבוצה חדשה עד תום העונה, או שאולי יבליח בחזרה לאירופה לשבועות שעוד נותרו.

ג'רמי פארגו שחקן פילדלפיה סיקסרס. Michael Perez, AP
האם הוא יעבור עכשיו לשארלוט, ויצטרף לאחיו, ג'נארו פארגו? ג'רמי פארגו במדי פילי/AP, Michael Perez

האחים התאחדו אתמול בלילה כשג'סטין הגיע לעיר, וכאמור היום נאלצו במועדון לקבל החלטה מי ייחתך. המועמדים היו פארגו וצ'ארלס ג'נקינס, כשלבסוף הוחלט על שחרורו של אקס מכבי תל אביב. כזכור, פארגו פתח את העונה בקליבלנד יחד עם עומרי כספי, אך שוחרר באמצע חודש ינואר.

בהמשך זכה הגארד לחוזה בן 10 ימים בפילדלפיה, וכבר במשחקו הראשון מול שארלוט הרשים את ראשי המועדון וקנה את הקהל המקומי, כשרשם 12 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בניצחון של קבוצתו. גם המשך חודש פברואר היה לא רע עבור פארגו, שקלע 10 מול הקליפאס ו-14 מול אורלנדו, אך הסיקסרס סבלו באותם שבועות מרצף של שבעה הפסדים, לאחריו ירדו משמעותית הדקות של הגארד. בחודש מרץ רשם פארגו רק 1.8 נקודות בשבע דקות משחק, מה שלבסוף הוביל לשחרורו.

האח הגדול לבית הולידיי רשם עד כה קריירה צנועה בהרבה מזו של אחיו הצעיר שמככב בפילדלפיה. בעונתו האחרונה בקולג' במדי וושינגטון רשם הפורוורד 10.5 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק, מה שלא הספיק לו בכדי להיבחר בדראפט של אותה שנה. הוא עבר בליגות הקיץ השונות, ואת העונה הנוכחית העביר בקבוצת איידהו מליגת הפיתוח, בה רשם 17.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק.

שחקן וושינגטון ג'סטין הולידיי מול אחיו ג'רו הולידיי. AP
שוב ביחד. האחים לבית הולידיי, במאבק ביניהם במכללות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully