וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "שוב נתפסנו ישנים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ביקר את שחקניו: "דמבה בה כבש שער זהה נגדנו כששיחק בניוקאסל". בניטס: "היינו ראויים לניצחון"

צ'לסי השיגה היום (שני) ניצחון יוקרתי 0:1 על מנצ'סטר יונייטד ועלתה לחצי גמר הגביע, אחרי שדמבה בה הכריע את המפגש החוזר של רבע הגמר עם שער מרהיב בדקה ה-49. חלום הדאבל של השדים האדומים התנפץ בסטמפורד ברידג' והם רק יכולים להצטער על איבוד היתרון 0:2 במשחק הראשון. חאבייר הרננדס היה הכי קרוב לשוויון, אבל פטר צ'ך מנע זאת ממנו עם הצלה פנטסטית ושלח את צ'לסי למפגש בחצי הגמר ב-14 באפריל מול מנצ'סטר סיטי באצטדיון וומבלי. מילוול מליגת המשנה תפגוש את וויגאן בחצי הגמר הראשון, יום קודם לכן.

דמבה בה שחקן צ'לסי (משמאל) חוגג עם החברים. Paul Gilham, GettyImages
ובחצי הגמר מחכה מנצ'סטר סיטי. ג'ון אובי מיקל עם דמבה בה/GettyImages, Paul Gilham

"אני מאוד מרוצה כי השחקנים עשו עבודה נהדרת מול קבוצה טובה מאוד", אמר בסיום רפא בניטס המאושר, שלחץ יד בפתיחת המשחק לאלכס פרגוסון ונהנה עוד יותר לעשות זאת בסיום. "היינו טובים מאוד ועם הכדור היינו טובים עוד יותר. השער של בה היה נהדר וכולם באצטדיון היו מרוצים, מלבד אוהדי יונייטד. צ'ך עשה הצלה אחת או שתיים, אבל גם לנו היו הזדמנויות לסגור עניין. אני חושב שבסופו של יום אנחנו ראויים לניצחון".

פטר צ'ך, שהיה חתום על הצלת המשחק, הסביר: "רצתי מהר ככל האפשר ונתתי ליד השמאלית שלי לעשות את העבודה. ניסיתי לכסות כמה שיותר שטח ולמזלי הצלחתי להגיע לכדור. זה היה ניצחון גדול. אנחנו יודעים שיש רק דרך אחת לזכות בגביע, וניצחנו בצורה יפה מאוד. אנחנו אוהבים את וומבלי ומכבדים את הגביע האנגלי כמפעל".

דמבה בה, כובש שער הניצחון, נתן את הקרידט למבשל חואן מאטה: "זו הייתה מסירה מבריקה".

אשלי קול, שנפצע והוחלף בדקה ה-22, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר כשבועיים.

רפא בניטס מאמנה הזמני של צ'לסי, מאחוריו אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נותר במאבק על הגביע, על הליגה האירופית ועל מקום בליגת האלופות. רפא בניטס/רויטרס

מנגד, מנצ'סטר יונייטד שוב תעביר עונה ללא הגביע בו לא זכתה מאז 2004. המאמן אלכס פרגוסון לא חסך ביקורת משחקניו: "דיברנו על דמבה בה. לשחקנים כבר יש ניסיון אחרי ששיחקו מולו בתקופה שהיה בניוקאסל. הוא כבש שער זהה נגדנו כשהוא שיחק שם, ושוב נתפסנו ישנים".

המנג'ר הסקוטי הוסיף: "החזקנו יותר בכדור, אבל לא ניצלנו את זה והם הענישו אותנו במתפרצות. לא ספגנו שער נוסף, אבל לא ראיתי אותנו משיגים שוויון, מלבד הניסיון של ואן פרסי מהאוויר וההצלה של צ'ך מול צ'יצ'אריטו. השער שינה את המשחק".

פרגוסון אישר כי ווין רוני לא נכלל בסגל בגלל פציעה במפשעה, אך הוא צפוי לשחק בדרבי מול מנצ'סטר סיטי בשבוע הבא.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. Mike Hewitt, GettyImages
ההכנה לא עזרה. אלכס פרגוסון/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully