וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: "אנחנו עדיין זוכרים איך לעשות תפקיד גדול"

בלי לברון ו-וויד, הצלע השלישית במיאמי קלע סל ניצחון מול הספרס. פופוביץ' בציניות על ההיעדרויות: "אין לזה מקום"

"כמה אני אוהב את חבריי לקבוצה!!! ניצחון גדול. כריס בוש, סל ענק. היט-חסרים". לברון ג'יימס הוא לא אחד שיתרגש מכל מהלך, אבל השלשה של כריס בוש, 1.9 שניות לסיום, שסידרה למיאמי 86:88 חשוב בחוץ על סן אנטוניו וכנראה שגם את המאזן הטוב בליגה העונה, השאירה את קינג ג'יימס, שהחמיץ את המשחק בשל פציעה (כמו גם דווין וויד), באקסטזה. ובצדק.

זה היה סל הניצחון הראשון של בוש במיאמי. למעשה, הוא מעולם לא קלע במדי ההיט סל שדה שהעלה את הקבוצה ליתרון ב-24 השניות האחרונות של הרבע הרביעי או ההארכה. מיאמי עשתה היסטוריה בעצמה, כשהפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה שצוברת 17 ניצחונות בחודש אחד, חודש מרץ. רק שיקגו הרסה חודש מושלם.

שחקן מיאמי היט כריס בוש. AP
לא שכח את ימיו ככוכב יחיד. בוש/AP

מיאמי מחזיקה כעת ביתרון שלושה משחקים על פני סן אנטוניו בקרב על המאזן הטוב בליגה, כאשר נותרו תשעה משחקים לעונה הסדירה. ההיט אוחזים גם בשובר השוויון מול הספרס, לאחר שהשלימו עליהם ניצחון כפול העונה והעלו את מאזן הניצחונות של המועדון בחוץ מול סן אנטוניו לשלושה בדיוק, לעומת 22 הפסדים. עד כדי כך נדיר וגדול היה הסל של בוש.

"אנחנו האלופים המכהנים ולא משנה מי על המגרש, אנחנו עדיין מיאמי היט", אמר גיבור הערב, שהוביל את קבוצתו עם 23 נקודות, "אנחנו מאמינים בעצמנו, כל אחד מהשחקנים כאן הוא מקצוען והיו לנו תפקידים גדולים יותר במקומות אחרים, אבל התכנסנו כאן וקיבלנו תפקידים קטנים יותר במטרה לזכות באליפות. אנחנו עדיין יודעים איך להפוך לגדולים שוב".

ההיעדרות של ג'יימס ו-וויד, כמו גם זו מריו צ'אלמרס ושל ג'ינובילי מן העבר השני, הזכירה לכולם מיד את המפגש הראשון בין הקבוצות העונה. זה היה ב-19 בנובמבר, כאשר הספרס סיימו מסע של שישה משחקי חוץ, מתוכם ארבעה בחמישה ימים. פופוביץ' שלח את השלישייה הגדולה שלו, דאנקן, פארקר וג'ינובילי לנוח בבית ולא נתן סיבה. ראשי הליגה זעמו והקבוצה נקנסה ב-250 אלף דולר. כאשר פופ שמע שג'יימס ו-וויד בחוץ, הוא הגיב בציניות: "אתם צוחקים עליי? מי יחשוב לעשות משהו כזה? זה מתחת לחגורה. אין מקום לדברים כאלה". מאמן ההיט אריק ספולסטרה הכחיש קשר בין המקרים.

גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו ספרס. darren abate, AP
עליו כעסו בעבר. פופוביץ'/AP, darren abate

ובינתיים, רצף הניצחונות הארוך בליגה, שאבד למיאמי, שייך כעת לניו יורק. הניקס הביסו בקלות את בוסטון 89:108, עלו למקום השני במזרח וסופרים כבר שמונה ניצחונות רצופים.

"חמישים ניצחונות זה תמיד הישג יפה בליגה הזו", אמר כרמלו אנתוני, שהצטיין עם 24 נקודות על קבוצתו, המחזיקה במאזן 26:46, "גם לזכות בבית שלנו יהיה הישג. שני הדברים האלה בהחלט בהישג יד ואנחנו רק צריכים להמשיך לנוע קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully