וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן יו"ר סנדרלנד היהודי עזב כמחאה על מינוי די קאניו

החתולים השחורים מינו את האיטלקי השערורייתי, שהצדיע בעבר במועל יד ודייויד מיליבנד, שר החוץ לשעבר, התפטר מתפקידו

ספורט 2

רק אמש (ראשון) קיוו בסנדרלנד, הנאבקת בתחתית הפרמיירליג, לצאת לדרך חדשה. לאחר ההפסד 1:0 למנצ'סטר יונייטד בשבת, שהציב את הקבוצה במקום ה-16 בטבלה, מרחק נקודה מהמקום המוביל אל הליגה השנייה, פוטר המנג'ר הוותיק והמוערך מרטין אוניל ובשעות הערב מונה יורשו, פאולו די קאניו.

פאולו די קאניו, מאמן סווינדון. רויטרס
לא עבר בשקט. די קאניו/רויטרס

אלא שהמהלך כולו, על כל השלכותיו, לא עבר בשקט והיום הממלכה גועשת סביב החתולים השחורים, שרק מחפשים שקט. דייויד מיליבנד, שהיה חבר פרלמנט ב-12 השנים האחרונות מטעם מפלגת הלייבור, שר החוץ בין 2007 ל-2010 ושימש כסגן היו"ר בקבוצה, התפטר מתפקידו כאות מחאה על מינויו של די קאניו. שחקן העבר האיטלקי השערורייתי זכור כמי שהצדיע במועל יד לאחר שער לעבר אוהדי קבוצת לאציו והתוודה בעבר כי הוא פאשיסט ומיליבנד, שאחיו אד הוא מנהיג מפלגת הלייבור כיום, הצהיר: "העבר הפוליטי של די קאניו לא מאפשר לי להמשיך. אני מאחל לקבוצה בהצלחה".

אמש, מיד לאחר היוודע דבר הפיטורים, ביקר מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס את ההחלטה: "הופתעתי מאוד. אוניל הוא מאמן מלא ניסיון, שהעמיד את סנדרלנד על הרגליים וגם אם הם עוברים תקופה קשה, מדובר במנג'ר ברמה העולמית הגבוהה ביותר". מנג'ר אסטון וילה, פול למברט, שגם מעמדו לא יציב בקבוצה המדורגת מתחת לקו האדום, הוסיף: "אף אחד לא בטוח. עבדתי חמש שנים תחת אוניל וזו הייתה חוויה גדולה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully