וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי סיים את דרכו באנורתוזיס

לאחר ההפסד לאפואל במשחק העונה ורגע לפני שהפלייאוף בקפריסין נפתח המאמן נפרד מהשנייה בטבלה באופן מפתיע

דווקא בעיצומה של עונה נהדרת עבורו, בה הוביל רוני לוי את קבוצתו הקפריסאית אנורתוזיס פמגוסטה אל המקום השני בתום העונה הסדירה של הליגה המקומית, המאמן הישראלי עוזב את הקבוצה באופן פתאומי.

בפגישה שנערכה הבוקר (שני) בין לוי לנשיא המועדון הקפריסאי, סיכמו השניים על סיום עבודתו של לוי, רגע לפני שהפלייאוף המקומי יוצא לדרך, כך פירסמה היום הקבוצה בהודעה רשמית. לוי החזיק בחוזה גם לעונה הבאה והוא עוזב את הקבוצה יחד עם עוזרו.

רוני לוי מסר בתגובה: "בסך הכול, חבל שזה נגמר ככה. הייתה לנו עונה מצוינת, עם אחוזי הצלחה מדהימים וכדורגל איכותי. בחודש האחרון הייתה נסיגה, בעיקר בכל מה שקשור לתוצאות, אבל זה נורמלי לעונה כזאת. עדיין, נשאר לנו סיכוי להצליח לעשות את זה בפלייאוף, אך לא הייתה להם סבלנות".

רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
עזיבה פתאומית. לוי/רויטרס

אנורתוזיס סיימה את העונה הסדירה בקפריסין עם 18 ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושני הפסדים בלבד במאזנה, האחרון שבהם הגיע רק אמש, 2:0 במשחק העונה מול אפואל ניקוסיה, לזכותה כבש את השער הראשון דודו ביטון.

כזכור, באנורתוזיס משחקים הישראלים ברק יצחקי, שחווה עונה מצוינת באי השכן והקשר משה אוחיון. לוי הגיע לסיכום על סיום עבודתו עם נשיא הקבוצה סאבס גאגוס.

כאמור, אנורתוזיס נמצאת במקום השני לפני הפלייאוף, שייערך בין ארבע הראשונות. את הטבלה מובילה אפואל עם 66 נקודות, שש יותר מאשר אנורתוזיס ובמקום השלישי נמצאת א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון, עם 55 נקודות במאזנה.

לוי, 46, מונה למאמן אנורתוזיס באוקטובר 2011 והוביל את הקבוצה אשתקד למקום הרביעי. בקיץ ביצעה הקבוצה מסע רכש מסיבי ופתחה את העונה בצורה נפלאה. אחרי 20 מחזורים ניצב לוי במקום הראשון עם 17 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו וביתרון שש נקודות על פני אפואל. אלא שבמחזורים האחרונים הגיעה נפילה גדולה. הקבוצה של הישראלי ניצחה רק פעם אחת, איבדה את הפסגה וההפסד 2:0 במשחק העונה לאפואל הרחיק אותה שש נקודות מהמקום הראשון שבוע לפני פתיחת הפלייאוף העליון. במקביל הודחה אנורתוזיס ברבע גמר הגביע אחרי הפסד כפול לאומוניה ניקוסיה. לפיכך, החליטו הנשיא והמאמן על פרידה שישה מחזורים לפני תום העונה.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully