וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: עליות יפות לסלע וגלושקו, עוד נפילה לפאר

המחבט הישראלי הבכיר זינק 12 מקומות והוא במקום ה-115, גלושקו עלתה 15 מקומות אל ה-159. אנדי מארי במקום השני

כמו בכל יום שני, דירוגי הטניס התפרסמו היום והביאו עימם בשורות חיוביות עבור שני הישראלים הבכירים. דודי סלע, שנמצא בתקופה לא רעה והגיע השבוע לרבע גמר טורניר לה גוסייה בגוודאלופ, קפץ 12 מקומות והתקרב שוב אל המאייה הראשונה, כאשר הוא ניצב כעת במקום ה-115 בעולם. אמיר ויינטרוב ביצע עלייה של ארבעה מקומות והוא מדורג 175 כעת.

את הדירוג ממשיך להוביל בפער ניכר הסרבי נובאק דג'וקוביץ', כאשר מי שעלה כצפוי למקום השני הוא אנדי מארי, שזכייתו בטורניר מיאמי אמש סידרה לו חילופי מקומות עם רוג'ר פדרר. המפסיד במיאמי, דויד פרר, עדיין מקדים את בן ארצו רפאל נדאל הספרדי והוא במקום הרביעי. את העשירייה הראשונה משלימים תומאס ברדיך, חואן מרטין דל פוטרו, ג'ו וילפריד צונגה, רישאר גאסקה וינקו טיפסרביץ'. טומי האס הוותיק, שהדהים את דג'וקוביץ' במיאמי ונעצר רק בחצי הגמר, עלה ארבעה מקומות והוא במקום ה-14.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
יש תמורה. סלע/AP

אצל הנשים, שחר פאר ירדה חמישה מקומות נוספים והיא כבר במקום ה-121 בעולם. יוליה גלושקו, שזכתה באיניסברוק לפני כשבוע וחצי ולאחר מכן הודחה במוקדמות אספריי, עלתה 15 מקומות, אל המקום ה-159 בעולם.

בשמינייה הראשונה של הנשים לא חלו כל שינויים והיא מורכבת מסרינה וויליאמס המוליכה, מריה שראפובה, ויקטוריה אזרנקה, אגניישקה רדוואנסקה, נה לי, אנג'ליק קרבר, שרה אראני ופטרה קביטובה. אל המקום התשיעי עלתה סמנתה סטוסור, שהחליפה מקומות עם קרולין ווז'ניאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully