וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס: "מסי הוא גאון, אבל אפשר לנצח את בארסה"

קשרה הצעיר של פריס סן ז'רמן דרוך לקראת רבע גמר האלופות (ג', 21:45). אלבס: "לאנשים שמבקרים יש זיכרון לא ממש טוב"

באירופה ממשיכים להתכונן למשחק הגדול של רבע גמר ליגת האלופות, בו תתארח מחר (שלישי) ברצלונה בעיר האורות, אצל פריס סן ז'רמן. הפציעה של פדרו והיכולת הטובה של כריסטיאן טייו סידרו לאחרון מקום כמעט מובטח בהרכב הקטאלנים, שכזכור יתייצבו למפגש עם מאמנם טיטו וילאנובה, שחוזר לקווים לאחר שהות ארוכה בניו יורק לצורך מלחמה במחלת הסרטן בה חלה.

לוקאס מורה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ינסה להותיר חותם. לוקאס/רויטרס

קשר פ.ס.ז', לוקאס מורה, שנרכש בקיץ על ידי הקבוצה העשירה תמורת 43 מיליון יורו, נשמע נרגש לקראת המשחק: "תמיד עקבתי אחרי ברצלונה. היא משחקת את הכדורגל הכי יפה ויש לה את השחקן הטוב בעולם", הוא אמר בראיון, "מסי הוא גאון ואני מעריץ ענק שלו. הוא אחד הגדולים שראיתי משחק, אבל חייבים גם להודות שכדי להגיע לרמה אליה הוא הגיע, הוא נזקק לשחקנים גדולים לצידו, כמו צ'אבי, אינייסטה או דני אלבס".

על העובדה שזלאטן איבריהמוביץ' יוכל לשחק מחר, לאחר שבאופ"א החליטו לקצר לו את עונש ההרחקה, אמר מורה: "הוא שחקן שעושה את ההבדל, הכוכב הכי גדול של הקבוצה שלנו. הניסיון שלו יעזור לנו מאוד. יהיה מאוד קשה, אבל ממש לא בלתי אפשרי לנצח. אנחנו חזקים מאוד ויש לנו מאמן גדול".

בינתיים, בברצלונה, נאבקים בביקורות אחרי ה-2:2 בליגה מול סלטה ויגו: "אנשים אמרו הרבה דברים גם אחרי המשחק הראשון מול מילאן ושמענו הכול", אמר דני אלבס, "כדורגל הוא משחק של תוצאות, אבל לאנשים יש בעיות זיכרון. כל מה שהקבוצה הזו עשתה לאורך השנים נשכח בבת אחת, עם כמה תוצאות רעות ונוכל להשתיק את זה רק עם נמשיך לנצח ולזכות בתארים. עברנו שינויים וכולם מנסים הכי הרבה כשהם מולנו. למרות זאת, אנחנו במצב מצוין בליגה ומשחקים ברבע גמר האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully