וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי זכה בטורניר מיאמי

הסקוטי, שהשלים זכייה שנייה בטורניר, גבר בתום משחק מעייף על דויד פרר 6:2, 4:6, 6:7 אחרי 2:45 שעות ויעלה למקום השני

אנדי מארי חגג הערב (ראשון) את אחד הניצחונות הכי קשים שלו בקריירה. בתום שעתיים ו-45 דקות הוא חגג זכייה בטורניר מיאמי בפעם השנייה שלו בקריירה אחרי ניצחון מעייף על דויד פרר המדורג חמישי בעולם 6:2, 4:6, 6:7. עבור מארי זהו הטורניר הרביעי בלבד העונה וזוהי הזכייה השנייה שלו השנה אחרי שהוא פתח אותה עם הנפה בבריסביין. בעקבות הזכייה, מארי יעלה למקום השני בעולם על חשבונו של רוג'ר פדרר.

פרר, שהודח רק לא מזמן בסיבוב השני של טורניר אינדיאן וולס אחרי הפסד לקווין אנדרסון הדרום אפריקאי, קיווה להמשיך את היכולת מחצי הגמר והניצחון על טומי האס, אבל לסקוטי היו כוונות אחרות. השניים הגיעו עם מאזן של 6:6 אחרי שבפעם האחרונה מארי היה זה שחגג על אדמת ווימבלדון במעמד רבע הגמר בשנה שעברה.

אנדי מארי טניסאי סקוטי. רויטרס
חזר מהקבר. מארי/רויטרס

הפעם הפתיחה הייתה של פרר, שהשיג שבירה ראשונה כבר במשחקון השני. מארי הרבה בטעויות שנוצלו עד תום גם במשחקון הרביעי שהשלים שבירה שנייה מבחינת הספרדי שטיפס ל-0:4 כשהסקוטי הצליח להציל מעט את הכבוד בהמשך עם שני משחקונים רצופים שהקטינו את המבוכה ל-6:2.

המערכה השנייה לעומת זאת הייתה הרבה יותר צמודה, ומארי לא רק ששמר על ההגשות אלא הצליח גם להשיג שבירה ראשונה במשחקון השלישי שסידר לו יתרון של 1:3 בהמשך. פרר אמנם היה קרוב להחזיר בשבירה משלו במשחקון השישי, אבל הצליח לעשות את זה רק בהמשך כשהחזיר ל-4:4. מארי לא התרגש מזה והמשיך ביכולת הטובה שלו עם 4:6 ששלח את ההכרעה למערכה שלישית.

דויד פרר. רויטרס
שני הטניסאים הגיעו עייפים למערכה האחרונה. פרר/רויטרס

שני הטניסאים כבר נראו עייפים כשמארי שבר את פרר במשחקון הראשון, הספרדי החזיר לו מיד לאחר מכן וכך השניים המשיכו בנדנדה הזו עם שישה משחקונים רצופים (!) ללא שמירה על ההגשות בדרך ל-3:3. במצב של 4:4 מארי השיג שבירה נוספת, אבל במקום לסגור את הסיפור הוא נשבר בחזרה ל-5:5. פרר ניצל את המומנטום, שמר על ההגשות ועלה ל-5:6, אבל מארי עשה את אותו הדבר והשניים נגררו לשובר שוויון. אלא שבמעמד הזה היה רק טניסאי אחד על המגרש, ומארי שלט ביד רמה עם ניצחון 1:7 חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully