וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תיקו לאתלטיקו מדריד, עוד הפסד למאיורקה

הקולצ'ונרוס סיימו בתיקו 1:1 עם ולנסיה ונותרו במקום השלישי. מאיורקה הפסידה בביתה 3:2 ללה קורוניה בקרב תחתית

אחרי שריאל מדריד וברצלונה פתחו אתמול (שבת) את המחזור ה-29 בליגה הספרדית, האקשן בספרד נמשך עם ארבעה משחקים. במשחק המרכזי נפרדו אתלטיקו מדריד ו-וולנסיה בתיקו 1:1. בתחתית, מאיורקה של אוואט וחמד, הפסידה בביתה 3:2 לדפורטיבו לה קורוניה האחרונה במפגש קריטי בין שתי סוגרות הטבלה והיא נמצאת בסכנת ירידה ממשית. במפגש שפתח את משחקי היום השיגה אוסאסונה ניצחון חוץ חשוב, 1:3 בחוץ על ריאל ויאדוליד וברחה מקלחת התחתית. אספניול וריאל סוסיאדד נפרדו בתיקו 2:2.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
השווה אחרי דקה. פלקאו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 1:1

אחרי התיקו של ריאל מדריד אתמול, הקולצ'ונרוס ידעו שניצחון שלהם מול ולנסיה יחזיר אותם למקום השני, אך דווקא העטלפים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון כבר בדקה החמישית. ז'ואאו פאריירה בעט כדור מצד ימין, הגנת אתלטיקו לא הצליחה להרחיק וג'ונאס הברזילאי השתלט על הכדור ראשון ומקרוב בעט פנימה. היתרון של האורחים החזיק דקה בלבד, עד שרדאמל פלקאו הקולומביאני מצא את השיוויון. ארדה טוראן הטורקי הרים כדור מצד שמאל, הגנת ולנסיה קפאה בטענה לנבדל ו'אל טיגרה' ניצל זאת כדי לבעוט מהאוויר פנימה ממטר.

למרות שהיא חסרה את רוברטו סולדאדו, מלך השערים שלה, ולנסיה שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה והרבתה להגיע למצבים לעומת יריבתה, שבעיקר התגוננה. במחצית השנייה המגמה התהפכה ואתלטיקו לחצה כדי להשיג את שער הניצחון אך ולנסיה עמדה בפרץ. אתלטיקו נותרה במקום השלישי בעקבות התיקו הזה כשבמאזנה 62 נקודות, נקודה פחות מריאל השלישית. ולנסיה שישית עם 46 נקודות.

תומר חמד שחקן מאיורקה. David Ramos, GettyImages
נכנס כמחליף בדקה ה-57, אך לא הצליח למנוע הפסד. תומר חמד/GettyImages, David Ramos

מאיורקה - לה קורוניה 3:2

אחרי התבוסה במחזור הקודם מול ריאל מדריד האלופה, מאיורקה הלפני אחרונה אירחה את סוגרת הטבלה וקיוותה לחזור למסלול הניצחונות. המארחים, עם דודו אוואט בשער ותומר חמד על הספסל, פתחו את המשחק בצורה טובה ועלו ליתרון ראשון משער של ויקטור בדקה ה-19. החלוץ הספרדי ניצל טעות קשה בהגנת לה קורוניה ומטווח של 18 מטרים בעט כדור חלש, שפגע במגן לה קורוניה וחדר פנימה. אולם, לה קורוניה לא נשברה וסילביו המגן השמאלי השווה בדקה ה-27 לאחר שקיבל כדור מפיצי, חדר לרחבה ובעט כדור מדוייק ברגל ימין לפינה.

בדקה ה-48 קרלוס מארצ'נה הבלם כבש שער נדיר לזכות האורחים והשלים את המהפך. מארצ'נה ניצל יציאה לא טובה של אוואט, שלא הצליח להגיע לכדור גובה ומקרוב דחק פנימה. תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-57, אבל בדקה ה-60 כבש ריקי את השלישי וקבר את מאיורקה. פיצי היה זה שעשה מבצע גדול, חדר לרחבה ובעט מקרוב. דודו אוואט הפעם הדף, אבל ריקי לא היה מכוסה ונגח את הריבאונד פנימה מול רשת חשופה. בדקה ה-86 מאיורקה השיגה שער מצמק של אלחנדרו אלפארו. נונס הבלם הגיע ראשון לכדור גובה ונגח לשער, ארנסוביה שוער לה קורוניה הדף לא טוב ואלפארו הגיע ראשון כדי לנגוח מקרוב פנימה. מאיורקה לחצה וניסתה להשיג את השיוויון. תומד חמד הצליח לנגוח כדור למשקוף בדקה ה-90 אך לא יותר מכך.

זה היה הפסד קריטי למאיורקה, שנותרה מתחת לקו האדום עם 24 נקודות ואיפשרה ליריבתה לצמק ממנה את הפער לנקודה בלבד במקום האחרון. מאיורקה רחוקה כעת שלוש נקודות מחוף מבטחים והיא חייבת לצבור נקודות, אך לצערה היא תפגוש במחזור הבא את ברצלונה המוליכה במשחק חוץ. משחק הבית הבא של מאיורקה יהיה עוד קרב תחתית לוהט מול סלטה ויגו, שכנתה לתחתית.

משחקים נוספים:

ריאל ויאדוליד - אוסאסונה 3:1
לויאדוליד: רובן (פנדל, 30). לאוסאסונה: אנריקה סולה (50 ו-60), דה לאס קוובאס (69).

אספניול - ריאל סוסיאדד 2:2
לאספניול: סרחיו גרסיה (9), ריקרדו סטונאי (39). לסוסיאדד: דויד זורוטוזה (24), חאבי לופס (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully