וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל ספרדי: מלאגה הביסה את קאחה לבוראל 72:93

הבאסקים חטפו מכה כואבת לפני המשחק הקריטי מול סיינה. ניצחונות לריאל מדריד ואנדולו אפס, הפסד מביך לפנאתינייקוס

מכבי תל אביב כבר רוצה להבטיח סופית את העפלתה לשלב ההצלבה ביורוליג. בינתיים, בזמן שהיא עצמה שוב לא שיחקה בעקבות שביתת השחקנים, יריבותיה הפוטנציאליות בהצלבה ואלה שמאיימות על עצם העפלתה שיחקו היום (ראשון).

בספרד, יריבת הצהובים ביום חמישי הקרוב ברצלונה תשחק רק מחר בקרב צמרת נגד ולנסיה, אך יריבה אחרת, קאחה לבוראל (לה עדיין סיכוי להעפיל להצלבה) הובסה כבר היום 93:72 על ידי מלאגה.

נמניה בייליצ'ה שחקן קאחה לבוראל. GettyImages
מכה כואבת. נמניה בייליצה/GettyImages

האנדלוסים, שעדיין לא הבטיחו את מקומם בפלייאוף, היו נחושים יותר כבר מן הפתיחה, ברחו ליתרון דו ספרתי בירידה להפסקה ולא הסתכלו לאחור. מכה כואבת לבאסקים בבית, רגע לפני המשחק הקריטי מול סיינה. סרג'י וידאל הותיק הוליך את מלאגה עם 22 נקודות ולוקה ז'וריץ' הוסיף 20 ו-11 ריבאונדים. פרננדו סן אמטריו (25 נקודות) ופביאן קוזר (19, 6 אסיסטים ו-5 חטיפות) היו נקודות האור היחידות אצל ז'אן טבק.

ריאל מדריד שתיאבק עם אנדולו אפס ראש בראש על המקום השני בבית ה' לא התקשתה במיוחד בדרך לניצחון 74:84 על קאחאסול. הבלאנקוס נהנו ממחצית ראשונה טובה אותה סיימון ביתרון 18 נקודות. ג'ייסי קארול הוליך רשימת קלעים מאוזנת של הבלאנקוס עם 14, פליפה רייס הוסיף 12 ורודי פרננדס תרם 11. ריאל עדיין מוליכה את טבלת הליגה הספרדית בבטחה.

שחקן פנאתינייקוס יונאס מאצ'יוליס מול שחקן באמברג שארוד פורד. GettyImages
הפסד מביך. מאצ'יוליס, מימין/GettyImages

* בטורקיה, אנדולו אפס גם היא לא התקשתה והביסה 67:85 את אנקרה קולג'לילר באבדי איפקצ'י. החבורה של אוקטאי מחמוטי נהנתה ממשחק שיא של ג'וש שיפ שצלף 21 נקודות, ואילו דושקו סבאנוביץ' הוסיף 13. ג'ורדן פארמר זכה למעט מנוחה לקראת המשחק הקריטי מול ריאל בסוף השבוע. אפס מדורגת שנייה בטבלה אחרי גלאטסראיי.

* ביוון, פנאתינייקוס שהבטיחה בסוף השבוע את העפלתה להצלבה הובכה עם הפסד 63:56 לפאניוניוס. היה זה ההפסד הרביעי של פאו העונה בליגה, וכעת היא מפגרת בשלושה משחקים מאחורי אולימפיאקוס המוליכה. הירוקים סבלו ממחצית שנייה איומה ונוראה בה פאניוניוס רצה ל-28:44 וסגרה עניין. יונאס מאצ'יוליס הוליך את המפסידה עם 15 נקודות, סטפון לאזמה הוסיף 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully