וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה 2:1 לסושו

הקבוצה של גארד איבדה נקודות במאבק האליפות אחרי שספגה שער של בקמבו (88). מארסיי ניצחה את ניס ועלתה למקום השני

בזמן שפריס סן ז'רמן כבר השלימה את העבודה שלה ביום שישי האחרון עם ניצחון 0:1 על מונפלייה, היום (ראשון) נמשך המחזור ה-30 בליגה הצרפתית. ליון שקיוותה להחזיר את הפער מהמוליכה לחמש נקודות איבדה נקודות קריטיות במאבק על האליפות אחרי שספגה בדקה ה-88 מול סושו וירדה מנוצחת 2:1. בעקבות ההפסד, מארסיי חלפה על פניה אחרי שניצחה 0:1 בחוץ את ניס, כשהמרחק בינה ובין המוליכה עומד על שבע נקודות. במשחק נוסף, ליל סיבכה עוד יותר את ברסט וניצחה אותה 1:2.

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי חוגג עם מתיו ולבואנה. רויטרס
עדיין חולמים על אליפות? ג'יניאק חוגג עם ולבואנה/רויטרס

ניס - מארסיי 1:0

הקבוצה של אלי בופ לא מוכנה להשלים עדיין עם זכייה של פריס סן ז'רמן באליפות וממשיכה להיאבק על התואר עם ניצחון שמגיע לאחר שתי תוצאות תיקו נגד ליון ואז'קסיו. דווקא ניס, שנאבקת על מקום באירופה וקיוותה להתאושש מההפסד האחרון לנאנסי, שלטה יותר במשחק, אבל שער הניצחון של האורחים הגיע לאחר 15 דקות כשאנדרה פייר ג'יניאק נגח מדויק לאחר הגבהת כדור קרן של מתיו ולבואנה. ניס התקשתה למצוא את השוויון ורשמה הפסד שמיני העונה ושני ברציפות.

ג'ובאני סיו שחקן סושו משמאל עם סמואל אום טיטי שחקן ליון. רויטרס
עולים מעל הקו האדום. סיו משמאל במשחק מצוין/רויטרס

ליון - סושו 2:1

הקבוצה של רמי גארד שלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים קיוותה לצאת לדרך חדשה אחרי פגרת הנבחרות אבל ספגה הפסד כואב מול היריבה לתחתית שזכתה בשלוש נקודות יקרות מאין כמותן שמעלות אותה מעל הקו האדום אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון. בעקבות ההפסד, ליון מתרחקת מהמטרה האמיתית והפער בינה לבין פריס סן ז'רמן נשאר על שמונה נקודות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, סושו עשתה את העבודה כאשר כדור קרן של ריאד בודבוז מצא את הראש של ג'ובאני סיו, שהשתחל מצוין ונגח פנימה. ליון שלטה במשחק ולא הפסיקה לבעוט לכיוון השער כשבדקה ה-68 היא מצאה את השוויון בזכות פנדל שהשלים בפטימבי גומיס.

דווקא כשנראה היה שהמשחק הולך לתיקו, סושו המשיכה ללחוץ וניצלה טעות קשה בהגנה של המארחים כדי להכריע את המשחק אחרי שהקבוצה שלחה את השחקנים קדימה ודיאן לוברן קיבל כאב ראש מסיו שעבר אותו באגף הימני מספר פעמים, והוציא כדור רוחב לסדריק בקמבו שבעט פנימה.

ברסט - ליל 2:1

ליל, שהופיעה למשחק אחרי ההפסד לאוויאן לפני הפגרה, מקווה לחזור לרצף ניצחונות טוב כמו שהיה לה עד אותו משחק (שישה משחקים), והיא התחילה אותו עם ניצחון מצוין על קבוצת התחתית שסופגת הפסד שלישי רצוף, שבינתיים משאיר אותה ביתרון של נקודה מעל הקו האדום. ברסט כבשה ראשונה אחרי עשר דקות כאשר כדור חופשי הסתיים עם שער מקרוב של פלוריאן רספנטינו. שבע דקות לאחר מכן אקס צ'לסי סלומון קאלו נגח מקרוב כדור קרן והמהפך הושלם 12 דקות לסיום כשכדור עומק של בנואה פדרטי מצא את נולן רו שכבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully