וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה ידריך את ברצלונה מול פאריס סן ז'רמן

המאמן שחלה בסרטן ועבר טיפולים בארה"ב, ירשום ביום שלישי את הקאמבק שלו. מסי: "יש לי תחושה טובה לגבי המשחק"

אחרי התיקו 2:2 מול סלטה ויגו אתמול (שבת) ברצלונה נמצאת כבר עם הראש במשחק ביום שלישי מול פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות והיום היא קיבלה בשורות טובות לקראת ההתמודדות החשובה. צ'אבי וג'ורדי אלבה, שחזרו פצועים ממשחקי הנבחרת הספרדית ולא היו בסגל למשחק מול סלטה, החלימו בזמן ונכללים ברשימת 21 השחקנים שממריאים לפאריס.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, צ'אבי. Victor Fraile, GettyImages
חזרו בדיוק בזמן. צ'אבי וג'ורדי אלבה עם מסי/GettyImages, Victor Fraile

כזכור, צ'אבי חזר עם מתיחה בשריר הירך האחורי ממשחקי הנבחרת ואילו המגן סבל אף הוא ממתיחה אותה ספג במשחק של אלופת העולם מול פינלנד ובגינה החמיץ את המשחק הבא מול צרפת וכן את המשחק מול סלטה ויגו. השניים עשויים לפתוח בהרכב במשחק הראשון של רבע גמר האלופות מול הצרפתים החזקים, שיתייצבו למשחק עם סגל מלא, כולל זלאטן איברהימוביץ' שהיה אמור להיות מושעה, אך הערעור שהגישה קבוצות בעניינו התקבל על ידי אופ"א.

אולם, לא רק במצבת השחקנים יש חדשות טובות בברצלונה. מי שעוד יהיה בפאריס ויעמוד על הקווים הוא טיטו וילאנובה, המאמן שהחל את העונה בקבוצה, אך חלה בסרטן ועבר טיפולים אינטנסיביים בארצות הברית. המועדון אישר כי המאמן, שחזר לספרד כבר בשבוע שעבר, ירשום את הקמאבק המחודש שלו במשחק מול הפריסאים ואלו בשורות טובות מאוד לקבוצה, לה מצפה משחק לא פשוט מול קבוצת הכוכבים מצרפת.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
קאמבק מרגש. וילאנובה/GettyImages, David Ramos

בתוך כך, גם ליאונל מסי כבר מתרגש לקראת הקרב הענק. 48 שעות לפני המשחק, הפרעוש התייחס לתיקו האחרון מול סלטה ויגו (2:2) וגם ביקש להעביר מסר לאוהדים דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו: "אמנם שמטנו שתי נקודות מול סלטה, אבל הפער בצמרת עדיין נשאר זהה. אנחנו כבר מאוד דרוכים לקראת פ.ס.ז'. יהיה משחק קשה, זה בטוח, אבל יש לי תחושה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully