וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון כבש במשחק העונה בקפריסין

החלוץ כבש ואפואל ניקוסיה המוליכה גברה 0:2 על אנורתוזיס של רוני לוי וברק יצחקי. 2:6 לבן שמעון ולרנקה מול דוקסה

מלחמת ההישרדות של ראסינג סנטאנדר בליגה הספרדית השנייה נמשכת בכל הכוח והיום, במחזור ה-32 (מתוך 42) הקבוצה מקנטבריה סיימה ב-0:0 ביתי ומכובד מאוד מול המוליכה אלצ'ה, שדורסת את הליגה בדרכה אל הליגה הבכירה.

גיא אסולין, קשרה של ראסינג, נכנס כמחליף בדקה ה-78 וסייע לקבוצתו בעיקר לשמור על התוצאה מול האורחים, שהירבו ללחוץ וחיפשו את השער בכל מחיר. אגב, המשחק החל עם מהומה גדולה בין אוהדי הקבוצות מחוץ לאצטדיון, שהסתיימה עם שני פצועים ועשרות עצורים. סנטאנדר במקום ה-21, שתי נקודות מתחת לקו האדום, אלצ'ה ראשונה והיא ביתרון 13 נקודות על פני סגניתה אלמריה.

גיא אסולין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
עדיין נלחמים. אסולין/קובי אליהו

עוד היום:

* בקפריסין נערך היום משחק העונה בין אנורתוזיס השנייה ואפואל ניקוסיה הראשונה, במשחק שהיווה גם דרבי ישראלי קטן. אפואל ניקוסיה ניצחה 0:2 ובסופו של דבר, דודו ביטון שוב יצא מחויך כשכבש את הראשון לאפואל בדקה ה-68 וחגג בסיום על חשבון רוני לוי, ברק יצחקי ומשה אוחיון. חרלמיבדס הגביה כדור קרן וביטון מצא את הרשת עם נגיחה מדויקת, וכבש את החמישי שלו העונה במדי אפואל. הוא הוחלף בדקה ה-77, לא לפני שספג כרטיס צהוב. ברק יצחקי פתח בהרכב, שיחק 90 דקות אך חרג ממנהגו ולא מצא את הרשת הפעם. משה אוחיון לא שיחק. נונו מוראיס כבש את השני לאפואל בדקה ה-80, וכעת ביטון וקבוצתו מתקרבים לאליפות ופתחו פער של שש נקודות על אנורתוזיס בפסגה.

* א.א.ק לארנקה של רן בן שמעון וגיא חיימוב, השיגה ניצחון ענק 2:6 בחוץ על דוקסה החלשה. גיא חיימוב פתח כמובן בשער ושיחק 90 דקות. צ'אנדו ונאסיר מאצ'י כיכבו עם צמדים. לארנקה ממוקמת במקום השלישי לאחר הניצחון עם 55 נקודות, חמש פחות מאנורתוזיס של רוני לוי.

* בסקוטלנד: סנט מירן סיימה בתיקו 1:1 עם סלטיק של בירם כיאל ורמי גרשון בליגה הסקוטית. למרות שהציג יכולת גבוהה במדי נבחרת ישראל, רמי גרשון לא שותף במשחק. בירם כיאל לעומתו, שיחק 90 דקות.

* בהולנד: דן מורי לא שותף בניצחונה של ויטסה 1:2 על זוולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully