וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח: "לא רצחתי"

31.3.2013 / 11:17

עורך דינו של השחקן, שממשיך לדבוק בגרסתו למרות עדות חברו, משך את הערר שהגיש, והוא יישאר במעצר עד יום רביעי

צילום: אבי כהן עריכה: טל רזניק

שחקנה הזר של מכבי נתניה החשוד ברצח זהבה צ'וקול יישאר במעצר לפחות עד יום רביעי בשל ההתפתחויות בחקירה. השחקן המשיך לטעון בחקירתו שמדובר בשקר ושלא הייתה לו שום מעורבות ברציחתה של צ'וקול, אבל בעקבות העובדה שהחשוד השני, אריציה אקאלסונגו, האשים אותו במעשה, עורך הדין גיא עין צבי מהסנגוריה הציבורית משך הבוקר את הערר שהגיש עבורו השחקן, לאחר שהסביר כי לאחר שהחשוד הנוסף הפלילי את מרשו, שהמשיך להכחיש כל קשר לאירוע, לא ניתן יותר לומר כי לא קיים חשד סביר למעורבות ברצח. לדבריו, החשוד "מרגיש נורא ואיום".

הכדורגלן החשוד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'וקול בדיון בהארכת משפטו בבית המשפט המחוזי בלוד. יותם רונן
"מרגיש נורא ואיום". החשוד/יותם רונן

כזכור, שני החשודים שינו את הגרסה הראשונית שמסרו בחקירתם והאשימו אחד את השני באחריות לרצח. כעת מתכוונת המשטרה לעמת אותם כדי להחליט איזו מהגרסאות אמינה יותר. בדיקות DNA שנלקחו מהחשודים יסייעו לקבוע אם היה שימוש בסמים ובאלכוהול בשעות שלפני הרצח. כמו כן, המשטרה אספה את הסרטים ממצלמות האבטחה המקיפות את המלון במטרה לאסוף כמה שיותר פרטים ונתונים על האירוע.

מהחקירה עולה כי אקאלסונגו, עובד המלון, ניהל קשר רומנטי עם הנרצחת למרות ההתנגדות מצד משפחתה. על פי עדויות של שכנים של משפחת צ'וקול, בבוקר של הרצח נשמעו צעקות סמוך לביתה, והנרצחת עזבה את בית אמה במכונית שאספה אותה כשהיא נסערת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully