וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח שחזר: "הכדורגלן חנק, ויחד נפטרנו מהגופה"

אריציה אקאלסונגו, אחד החשודים ברציחתה של זהבה צ'וקול במלון כרמל בנתניה, טען בשחזור כי הגיע למקום רק לאחר ששחקן הכדורגל חנק את הצעירה. השניים מאשימים זה את זה ברצח

צילום: אבי כהן עריכה: טל רזניק

התפתחות בפרשת רציחתה של זהבה צ'וקול בנתניה: אריציה אקאלסונגו, אחד החשודים במעורבות ברצח הצעירה במלון כרמל בעיר, שחזר אתמול (שישי) את המעשה. לדברי המשטרה, אקאלסונגו טען בשחזור כי לא נכח במלון בשעה ששחקן הכדורגל הזר, החשוד גם הוא במעשה, חנק את צ'וקול. הוא סיפר כי כאשר הגיע למקום, סייע לחברו להיפטר מגופתה של צ'וקול. בנתיחת הגופה התגלו סימני חניקה, ובמשטרה בודקים כעת אם החשודים ניסו לביים את התאבדותה.

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח בנתניה, מרץ 2013. דרור עינב
שחקן הכדורגל החשוד כי היה מעורב ברצח צ'וקול, בהארכת מעצרו אתמול/דרור עינב

שני החשודים שינו את הגרסה הראשונית שמסרו בחקירתם והאשימו אחד את השני באחריות לרצח. כעת מתכוונת המשטרה לעמת אותם כדי להחליט איזו מהגרסאות אמינה יותר. בדיקות דנ"א שנלקחו מהחשודים יסייעו לקבוע אם היה שימוש בסמים ובאלכוהול בשעות שלפני הרצח. כמו כן, המשטרה אספה את הסרטים ממצלמות האבטחה המקיפות את המלון במטרה לאסוף כמה שיותר פרטים ונתונים על האירוע.

מהחקירה עולה כי אקאלסונגו, עובד המלון, ניהל קשר רומנטי עם הנרצחת למרות ההתנגדות מצד משפחתה. על פי עדויות של שכנים של משפחת צ'וקול, בבוקר של הרצח נשמעו צעקות סמוך לביתה, והנרצחת עזבה את בית אמה במכונית שאספה אותה כשהיא נסערת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זהבה צ'וקול שנרצחה בנתניה. שלומי גבאי, רפרודוקציה, שלומי גבאי
עזבה את הבית כשהיא נסערת. הנרצחת, זהבה צ'וקול/שלומי גבאי, שלומי גבאי, רפרודוקציה

אתמול קיבל בית המשפט המחוזי את הערעור שהגישה המשטרה על ההחלטה לשחרר למעצר בית את שחקן הכדורגל. השופט אחיקם סטולר הפך את החלטת בית משפט השלום בפתח תקווה משלשום והאריך בשבעה ימים את מעצרו של השחקן החשוד. "יש ברשימת פעולות החקירה פעולות שלא ניתן לבצען אלא כאשר המשיב במעצר", אמר השופט, "כך גם יש בהחלט חשש לשיבוש ובשל העובדה שמדובר באזרח זר, יש בהחלט חשש להימלטות מן הדין". בכך מנע בית המשפט את השתתפות השחקן במשחקה של קבוצתו היום. שלשום הוארך גם מעצרו של אקאלסונגו בשבוע.


שלשום הובאה צ'וקול למנוחות בבית העלמין בשכונת ותיקים בנתניה. "שלא ישחררו את הרוצח של בתי, מה הוא עשה לה, לילדה האהובה שלי, החייכנית שלי, שלא ישחררו אותו", זעקה האם ביזאוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully