וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: כעס על גביש, שיירד שוב לספסל

31.3.2013 / 7:01

אחרי סוארס, ברוכיאן וסבן, גם הבלם צפוי לעזוב בקיץ. חוזהו של אלישע לוי יוארך בקרוב. גבאי: "הנקודה חשובה לחדר ההלבשה"

one

"הנקודה הזו היא לא הדבר הכי גרוע בעולם, בטח אחרי חמישה הפסדים ופיגור מוקדם. הביטחון של השחקנים לא בשמיים והיה חשוב לחזור למשחק. לקחנו נקודה יותר מאשר הפסדנו שתיים. אם נישאר? זה עדיין תלוי בנו". כך אמר חלוץ הפועל באר שבע, דובב גבאי, בעקבות התיקו מול הפועל רמת גן.

המשחק הזה גרר לא מעט ביקורת על הבלם עודד גביש. אלישע לוי כעס על השחקן ועל הספסל נשמעו לא מעט ביקורות בעקבות הטעות שעשה. גביש יסופסל במשחק הקרוב וייתכן שגם במשחקים הקרובים והוא צפוי לעזוב בקיץ או לקבל החתמת בלם בכיר לצדו של בויאן מרקוביץ', שצפוי להמשיך.

כזכור, גם אבירם ברוכיאן וקלימי סבן צפויים לעזוב. אם תישאר בליגה, אלונה ברקת תחזק את הקבוצה בקיץ במספר שחקנים, בהם בלם, לפחות שלושה קשרים ומגן ימני. ויליאם סוארס נחוש לעזוב ובבאר שבע כבר קיבלו החלטה שלא ללחוץ על הישארותו בקבוצה למרות ההפסד הכלכלי הגדול שייגרם בעקבות העסקה. שחקן נוסף שרוצה לעזוב הוא סיראז' נאסר, שסיפר לאחרונה למקורביו כי הוא לא מרוצה במועדון.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם דובב גבאי (במרכז). קובי אליהו
נקודה חשובה. גבאי/קובי אליהו

בעניין אחר: ברקת אמורה להכריז בקרוב על מינויו של אלישע לוי לעונה נוספת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבעלים הודיעה למאמן להכין את הקבוצה לעונה הבאה ובמועדון מעריכים שהסיכום הסופי יתבצע בקרוב.

גבאי נשאל על העובדה שכבש ארבעה משחקים בשמונה משחקים. "בשבוע שעבר פלצ'וק הבקיע והמאמן מחליט מי ישחק. כל עוד שזה תלוי בנו נעשה הכול כדי להישאר בליגה ובעזרת השם אנחנו נעשה זאת. זה הזמן להגיד לקהל שלנו לבוא ולתמוך בנו גם בתקופה כזאת קשה, בטח אחרי מה שחווינו בעונה שעברה וזה חשוב שיבואו. כדי לעלות את המוראל של השחקנים כי אנחנו צריכים אותם במשחק הקרוב מול אשדוד. זה טבעי שאחרי חמישה הפסדים רצופים שחקנים גדולים מאיתנו היו נכנסים לחוסר ביטחון ולכן היה חשוב לנו לקחת נקודה, שהייתה חשובה לחדר ההלבשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
השופט אלי חכמון שולף כרטיס צהוב לשחקן הפועל באר שבע פטריק אוסיאקו. קובי אליהו
בבירת הנגב כבר חושבים על העונה הבאה. באר שבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully