וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "התוצאה בסדר מבחינתנו, תיקו שיקף"

דודו עזריה

30.3.2013 / 20:23

מאמן באר שבע היה מרוצה מהתיקו מול רמת גן: "עצרנו את המומנטום השלילי". אלי כהן: "לא צריך להסתכל על מיקום כרגע"

קובי אליהו

הפועל באר שבע עצרה הערב (שבת) רצף גרוע של חמישה הפסדי ליגה עם 1:1 באצטדיון הלאומי מול הפועל רמת גן. רן יצחק כבש למארחים (61), אבל דובב גבאי השווה כעבור שבע דקות בלבד.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לפחות רצף ההפסדים נגמר. לוי/קובי אליהו

מאמן באר שבע, אלישע לוי, היה די מרוצה בסיום: "בסוג כזה של משחקים כל נקודה חשובה. אנחנו לא משחקים בשביל תיקו, אבל חשוב ששמרנו על הסטטוס קוו מול רמת גן, גם אם איבדנו נקודות. כל משחק עד הרגע האחרון הוא על שש נקודות וצריך להפגין אורך רוח, כך שהתוצאה בסדר מבחינתנו. ראינו את הקבוצה משחקת כפי שצריך לשחק בסוג כזה של משחקים, עצרנו את המומנטום השלילי ואני מקווה שבמשחק הבא, בבית, נוכל לנצח".

על ההופעה של קבוצתו הוא אמר: "נראינו מחויבים, מסודרים. לחצנו חזק ולא אפשרנו להם להגיע לאף הזדמנות מלבד הטעות שעשינו. זו פעולה שאסור לעשות בסוג כזה של משחקים והם עשו מזה גול. טוב שחזרנו מהר וידענו להתמודד עם זה כמו שצריך. תיקו שיקף למען האמת, אבל אנחנו אף פעם לא מרוצים מנקודה. השחקנים עבדו קשה, עשו מה שצריך, כולל גבאי שחזר מפציעה וכבש. אני מקווה שיהיה לזה המשך בשבוע הבא".

על מאבק ההישרדות של קבוצתו הוסיף לוי: "הסיכויים שלנו להישאר טובים בגלל שאנחנו מעל הקו האדום. הפער שלנו מהקו האדום הוא רק שתי נקודות והמאבקים יהיו עד הסוף".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי כהן מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
לא מסתכל על מיקום. אלי כהן/קובי אליהו

מאמן רמת גן, אלי כהן, סיכם: "אם מסתכלים על היכולת, אני חושב שהתיקו משקף, אבל במשחק כזה שאתה ביתרון והקבוצה השנייה לחוצה ומהמרת על התקפה, צריך לא לספוג. הפסקתי לספור, לא יודע כמה ספגנו ממצבים נייחים ואני כל הזמן מדבר על זה. מצד שני, אני זוכר שהפסדנו לעכו 2:1 בדקה ה-90, אז גם צריך לדעת לא להפסיד משחקים כאלה. המאבק יהיה עד הסוף, יש עוד חמישה משחקים ואנחנו מסתכלים קדימה".

על העובדה שעכו ניצחה היום אמר כהן: "כרגע לא צריך להסתכל על המיקום, כי יש עוד משחק בינינו לבין עכו, אז זה לא ממש משנה. עכו במומנטום, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה ולא מעניין מה עושים האחרים".

כהן החמיא ליריבה: "צריך לתת קרדיט לבאר שבע, שלא נתנה משחק גדול, אבל זו פעם ראשונה שראיתי אותם נלחמים, משחקים אגרסיבי וסוגרים את האמצע. אנחנו בדרך כלל מגיעים להרבה מצבים והפעם לא ואמרתי לשחקנים שככה יהיו משחקים עד סוף הפלייאוף, קבוצות יסגרו ויחשבו איך לקחת את הנקודות. יהיה קשה עד הסוף".

כהן הוסיף: "היכולת פחות מעניינת כרגע, הנקודות חשובות. הצגנו העונה משחקים גדולים ולא תמיד לקחנו נקודות. עלינו ליתרון בזמן, באר שבע הוציאה בלם והכניסה חלוץ, היא הייתה דלילה מאחור, אבל השוותה מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully