וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל סיימה ב-26:26 עם נבחרת פורטוגל

הנבחרת של ג'וקיץ', שמתכוננת לקראת צמד המשחקים הקשים מול מונטנגרו, הוליכה 11:15 במחצית, אך איבדה את היתרון

נבחרת ישראל בכדוריד סיימה הערב (שבת) ב-26:26 את משחק ההכנה מול פורטוגל, בבלגרד. במחצית הוליכה פורטוגל 11:15, אבל משחק מצוין של שחקניו של דראגן ג'וקיץ' במחצית השנייה הוביל לשיוויון, ואף היה קרוב למהפך וניצחון. זה היה משחק ההכנה המסכם של הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול מונטנגרו ביום רביעי בפודגוריצה וביום שבת בראשון לציון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכים לאנשי מקצוע מהטופ העולמי. ג'וקיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תרגלנו כמה דברים שרצינו, ואפשר להיות מרוצים מהמחצית השנייה. אנחנו נמשיך לעבוד ולהתכונן לקראת המשחקים מול מונטנגרו, שהיא נבחרת מצוינת שלא במקרה מוליכה את הבית שלנו", סיכם מאמן הנבחרת, הסרבי ג'וקיץ'.

הנבחרת תמשיך לקיים את מחנה האימונים שלה בבלגרד גם מחר ומחרתיים, ואז תמשיך למונטנגרו. לצד הנבחרת עובד מאמן השוערים, אלכסנדרו בוליגאן, עוזר מאמן נבחרת ספרד לשעבר ובעבר השוער הטוב בעולם. כמו כן עובד המומחה לכושר גופני ופיזיות, הסלובני יורה שטרובצל, שבעבר פעל גם בנבחרת הלאומית בארצו ועם מועדונים בליגת האלופות.

ביום שני בבוקר יצטרף לנבחרת הליגיונר שלה בבונדסליגה, חן פומרנץ, שישתתף מחר בערב בקרב התחתית של קבוצתו גרוסוולשטאדט מול גומרסבאך. לעומתו, הכוכב המונטנגרי, זרקו מארקוביץ', מגופינגן, בספק למשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצטרף בהמשך השבוע. פומרנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully