וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "יכולנו לשחק יותר טוב, אבל שמחים על התוצאה"

30.3.2013 / 23:01

שחקנה של מכבי ת"א היה מרוצה מהתיקו במשחק העונה. אוסקר: "עוד לא זכינו באליפות, ההכנות נפגעו בגלל הנבחרת"

one

אז נכון, מכבי תל אביב הייתה רחוקה מלהרשים הערב (שבת) בבלומפילד מול מכבי חיפה, אך השורה התחתונה היא החשובה: הצהובים סיימו בתיקו 0:0 עם הסגנית והטוענת לכתר ושמרו על פער עשר הנקודות בפסגה, כשנותרו שמונה מחזורים לסיום. מיד עם תום המשחק ניגשו השחקנים לעבר שער 11 והודו לאוהדים על תמיכה מרשימה לאורך כל ה-90 דקות, ועל אף שבמכבי תל אביב לא נוהגים לחגוג 0:0, הפעם בקבוצה לא הסתירו את שביעות הרצון.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה מהמאבק של השחקנים. אוסקר/ברני ארדוב

הצהובים נפלו מחיפה על כר הדשא, במיוחד במחצית הראשונה שבה הירוקים שלטו ללא עוררין. מהראן ראדי, שלא עבר מבחן כשירות ברגע האחרון, חסר מאוד לאוסקר גרסיה ומושיקו לוגסי שהחליף אותו בהרכב התקשה למלא את החלל במרכז השדה.

"שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד והם ניצחו הרבה משחקים", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. "רצינו לנצח אבל זה לא התאפשר ועכשיו אנחנו מתכוננים לקרית שמונה. זה לא היה שבוע טוב להתכונן למשחק, כי רוב שחקניי היו בנבחרת. אני מעדיף להתכונן עם כל השחקנים שלי במשך כל השבוע ולא רק ליומיים. הם הגיעו אחרי מסע ארוך וחלק מהם הגיעו עם פציעות, אבל אני מרוצה מהמאבק שלהם". כשנשאל האם קבוצתו לקחה למעשה את התואר, הרגיע מאמן מכבי ואמר: "עוד לא זכינו באליפות".

גם שרן ייני היה מאוכזב מהיכולת, אבל לא מהתוצאה: "באנו לנצח את המשחק אבל זה התפתח בצורה כזאת ששתי הקבוצות לא הגיעו למצבים מסוכנים, ולנו זה היה יותר טוב. אנחנו שמחים על התוצאה. כמובן שהיינו יכולים לשחק טוב יותר, אבל זה ששמרנו על היתרון ממכבי חיפה זה יותר חשוב". כשנשאל האם מאבק האליפות סגור, אמר ייני: "יש עוד שמונה מחזורים, יש לנו עוד משחקים קשים כמו קרית שמונה בחוץ והדרבי, ואי אפשר לזלזל באף אחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר יכולים להריח את האליפות. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

יואב זיו הוסיף: "היה קצב מדהים במחצית הראשונה. מבחינת התוצאה זה יותר טוב לנו, כי העברנו עוד משחק ושמרנו על הפער, אבל רצינו לנצח. לא היו חגיגות בחדר ההלבשה. אנחנו שמחים שיש לנו כל כך הרבה נציגים בנבחרות, אבל זה לא תירוץ. זה שבוע קשה, צריך להתמקד בשחרור טוב והכנה לקרית שמונה, זה משחק לא קל, נגד האלופה בבית שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully