וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "התיקו הזה לא משרת את המטרות שלנו"

30.3.2013 / 18:32

מאמן בני יהודה הביע את אכזבתו לאחר ה- 1:1 מול קרית שמונה. ברק בכר: "אנחנו מגיעים להרבה מצבים ולא מנצחים"

one

המחזור ה-28 בליגת העל נפתח הערב (שבת) עם תיקו 1:1 דרמטי בין בני יהודה לעירוני קרית שמונה. הזהובים נקלעו לפיגור מאוחר משער של שיר צדק בדקה ה-77, אך ננאד מרינקוביץ' השווה בדקה ה-89 ומנע הפסד מקבוצתו. למרות התיקו הזה, בבני יהודה יוצאים מהמשחק הזה מאוכזבים. הקבוצה של דרור קשטן התרחקה מהמאבק על המקום השלישי בעקבות איבוד הנקודות הזה ובנוסף גם איבדה את אור ברוך, החלוץ המוביל שלה שנפצע כבר בדקה החמישית בשריר הירך האחורי והוחלף על ידי מרינקוביץ'.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
לא מרוצה מהתיקו. דרור קשטן/מגד גוזני

דרור קשטן, מאמנה של בני יהודה היה מאוכזב מהיכולת של הקבוצה שלו ואמר בסיום המשחק : "לא נראינו טוב זה בלשון המעטה. נראינו רע מאוד הערב במיוחד במחצית הראשונה. בחצי השני היה שיפור קל ויכולנו אפילו להוביל 0:1, אבל גם לקבל שערים נוספים. בסיכומו של דבר סיימנו בתיקו שלא ממש משרת את המטרות שלנו כי בכדי להגיע לאירופה היינו צריכים לנצח את המשחק הזה, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר ויש עוד משחקים עד סוף השנה".

קשטן התייחס לחיסרון של שחקני מפתח בהגנה שלו וגם לפציעה של אור ברוך ואמר: "יש לנו סגל חסר השנה. כל שורת הבלמים שלנו חסרה כעת. גם אור ברוך נפצע ויש חשש לקרע בשריר האחורי. אנחנו משחקים עם מה שיש. בדרך כלל הקהל צועק לנו לשתף צעירים וראיתם היום לא מעט שחקנים צעירים שמשולבים במהלך העונה ומקבלים הזדמנויות וצריכים להוכיח את מקומם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
סבל מחוסר מזל. ברק בכר/מגד גוזני

ברק בכר, מאמן האלופה הביע את אכזבתו מאיבוד הנקודות היקרות: "זה הרבה חוסר מזל, אני לא אוהב לדבר בדרך כלל על חוסר מזל אבל גם בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב וגם הערב אנחנו מגיעים להרבה מצבים, משחקים טוב שולטים במשחק ולא מנצחים שני משחקים ברציפות, שבאמת היו נותנים לנו יתרון גדול במאבק על הכרטיס לאירופה וחבל".

בכר הוסיף: "אנחנו משחקים טוב ובסך הכל אני מרוצה מאיך שאנחנו נראים. יש לנו שבוע קשה מאוד עכשיו, אז אין לנו זמן להיכנס לדיכאונות בגלל השיוויון הזה, נתאושש ונבוא מוכנים למכבי תל אביב. אני מסכים שלא נוכל להחמיץ כל כך הרבה, זה יהיה לוקסוס גדול מדי להגיע לכל כך הרבה מצבים ולא להבקיע, ברור לנו החלוצי רוצים להבקיע, יותר מכולם. לפעמים זה לא הולך, אולי יהיו משחקים שנגיע לפחות מצבים אבל כן ניתן את הגולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully