וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבידל בסגל ברצלונה: "אתה דוגמה לכולם, כל הכבוד"

ברצלונה נרגשת מחזרתו של אריק אבידל לסגל אחרי יותר משנה. האם רואורה ישלב את הצרפתי כבר מול סלטה ויגו?

מעבר לעיסוק השבועי בשיא התורן שליאונל מסי עומד לשבור, כשהערב (שבת) הפנומן הארגנטינאי יכול לכבוש בפעם ה-19 ברציפות בליגה מול סלטה ויגו (20:00, ספורט 5), הקבוצה היחידה אותה עדיין לא הכניע העונה, בברצלונה מתרגשים בעיקר מחזרתו של אריק אבידל לסגל הקבוצה, כמעט שנה אחרי שעבר השתלת כבד.

אריק אבידל שחקן ברצלונה. AP
הכל מוכן לקאמבק. אריק אבידל/AP

אבידל בן ה-33 אובחן כסובל מסרטן בכבד בחודש מרץ 2011, אך כעבור חודשיים כבר חזר לסגל הקבוצה לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, ואף שיחק בהרכב בגמר ליגת האלופות. במרץ 2012 הוא גילה שייאלץ לעבור השתלת כבד, חודש לאחר מכן נותח ושוחרר מבית החולים רק בסוף מאי. משחקו האחרון במדי ברצלונה היה מול אתלטיקו מדריד ב-26 בפברואר 2012.

המגן הצרפתי קיבל אישור מהצוות הרפואי של המועדון לשוב לפעילות כבר לפני חודש, אך מטעמים מובנים בבארסה לא מיהרו לשלב אותו בפעילות מלאה, אך בעקבות היעדרותם של קרלס פויול, ג'ורדי אלבה ואדריאנו, ייתכן שהצרפתי, ששיחק בהצלחה 60 דקות במשחק אימון של ברצלונה ב' מול איסטרס מהליגה הצרפתית השנייה לפני שבועיים, יזכה לדקות משחק בויגו.

אריק אבידל שחקן ברצלונה. AP
יותר משנה בלי משחק רשמי. אריק אבידל/AP

חאבייר מסצ'ראנו, שהגיע יחד עם ליאונל מסי ישירות מבוליביה במטוס שברצלונה שכרה לשני שחקני נבחרת ארגנטינה המתאוששים מתלאות המשחק בלה פאס, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה שלו ושל אבידל וכתב: "הוא חזר, ברכות לאבי!". גם דויד וייה התרגש מהקאמבק וצייץ: "אתה דוגמה לכולם! כל הכבוד אבי!".

ההתרגשות סביב אבידל הגיעה גם לאוהדים, שהתקשו לתת לגיבור שלהם לעלות לטיסה לגליסיה והציפו אותו בבקשות לתמונות וחתימות בעלייה למטוס, בזמן שהוא לא נבהל מתשומת הלב ונראה מחויך מתמיד. ביום שלישי יצפו בקטלוניה לקאמבק אמוציונלי נוסף, כשטיטו וילאנובה שחזר לעיר השבוע אחרי חודשיים של טיפולים בניו יורק, צפוי לעמוד על הקווים במשחק רבע גמר האלופות מול פריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully