וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קנזס ופלורידה גאלף קוסט הודחו

גם הראשונה בדרום עפה בסוויט סיקסטין עם 87:85 למישיגן. הסינדרלה הפסידה 62:50 לפלורידה, לואיוויל תפגוש את דיוק

משחקי הסוויט סיקסטין בטורניר המכללות הושלמו הלילה (בין שישי לשבת) עם ארבעה משחקים שהמשיכו את הטירוף של מרץ, וכבר במוצאי שבת שעון ישראל ייפתח שלב העלית אייט, כשמרקט תפגוש את סירקיוז ואוהיו סטייט תנסה להימנע מלהפוך לקורבן התורן של וויצ'יטה סטייט.

בן מקלמור שחקן מכללת קנזס. GettyImages
הדחה מוקדמת מהצפוי. מקלמור/GettyImages

אחרי הדחתן של גונזאגה מהמערב ואינדיאנה מהמזרח, נפלה גם המדורגת הראשונה באיזור הדרום, כשקנזס נכנעה 87:85 למישיגן (4) בהארכה. הגיבור של הוולברינס, שלא ביקרו ברבע הגמר מאז עידן הפאב פייב, היה טריי ברק, שלא קלע כלל במחצית הראשונה אבל סיים עם 23 נקודות, מחק פיגור של 14 נקודות שבע דקות לסיום, שעדיין עמד על 5 נקודות 21 שניות לסיום, וקבר את השלשה שכפתה הארכה.

טריי ברק שחקן מכללת מישיגן. AP
התפוצץ במחצית השנייה. ברק/AP

יריבתה הבאה של מישיגן תהיה פלורידה (3), ששמה סוף לריצה של הסינדרלה פלורידה גאלף קוסט (15) עם 50:62. המדורגת 15 הראשונה אי פעם שהעפילה לסוויט סיקסטין החזיקה מעמד מול השכנה מגיינסוויל כמעט לאורך כל המחצית הראשונה, לפני שהגייטורס התפוצצו עם ריצת 0:16, בהנהגת מייק רוסאריו שסיים עם 15 נקודות וסקוטי ווילבקין שהוסיף 13.

שרווד בראון שחקן מכללת פלורידה גאלף קוסט עם ברט קומר, אדי מארי, דוואן גראף. AP
איבדו את נעל הזכוכית. שחקן פלורידה גאלף קוסט/AP

המדורגת ראשונה היחידה ששרדה את הדרך לרבע הגמר היא לואיוויל מהמערב התיכון, שהעיפה את אורגון (12) עם 69:77. הברווזים שקיבלו דירוג נמוך בהרבה מהראוי והוכיחו זאת עם ניצחונות גדולים על אוקלהומה סטייט וסיינט לואיס, היו גם הראשונים שהקשו על החבורה של ריק פיטינו, שניצחה בפעם ה-13 ברציפות ובפער ממוצע של 17 הפרש, אבל הצליחו רק לצמק פער של 18 לשש בלבד בדקות האחרונות מבלי להשלים את המהפך. ראס סמית' כיכב עם 31 נקודות אצל הקארדינלס.

ראס סמית' שחקן מכללת לואיוויל. AP
המדורגת ראשונה היחידה ששרדה. סמית'/AP

בעלית אייט יפגוש פיטינו לקרב מרתק את מייק ששבסקי ודיוק (2), שחלפו על פני מישיגן סטייט (3) עם 61:71. קואץ' K שמחפש להשתוות לג'ון וודן עם 12 הופעות בפיינל פור ניצח את טום איזו בזכות הצגה של סת' קרי. האח הצעיר של סטפן ובנו של דל הפציץ 29 נקודות כולל 6 מ-9 לשלוש, ונעזר ב-16 של ראשיד סולאימון, כשמנגד הספרטנס נבלמו על 3 מ-12 מחוץ לקשת ולא מצאו דרך לעצור את השדים הכחולים במחצית השנייה.

סת' קרי שחקן מכללת דיוק. AP
ממשיך את השושלת. סת' קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully