וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה את מונפלייה 0:1

שער ניצחון של גמיירו (80) מבישול של זלאטן סידר למוליכת הטבלה יתרון של שמונה נקודות מליל ושקט לפני ברצלונה

פריס סן ז'רמן עשתה הלילה (שישי) צעד גדול לעבר זכייה באליפות צרפת כאשר השחקנים של קרלו אנצ'לוטי ניצחו 0:1 בפארק דה פרינס את מונפלייה. עד הדקה ה-81 נראה היה שהקבוצות כבר השלימו עם תיקו, אבל אז הגיע שער נפלא של קווין גמיירו בן ה-26 שניצל בישול של זלאטן איברהימוביץ' כדי להכריע את המשחק.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן עם קווין גמיירו. רויטרס
שיתוף פעולה מצוין. גמיירו עם זלאטן/רויטרס

פריס סן ז'רמן שבה חדה מהפגרה והצליחה לכפר על התיקו נגד סנט אטיין לפני שהתפזרה למשחקי הנבחרות, אבל לא פחות חשוב מכך היא הצליחה להשיג יתרון זמני של שמונה נקודות על פני ליון שעדיין חושקת בתואר למרות שלא ניצחה כבר שלושה מחזורים. ליון תארח ביום ראשון את סושו וניצחון ביתי שלה יקטין בחזרה את הפער לחמש נקודות בלבד.

הפריסאים, שטרודים בלי סוף במחשבות איך לעצור את ברצלונה באמצע השבוע בליגת האלופות, החזיקו יותר בכדור (57 אחוז לעומת 43), ושיגרו 20 בעיטות לכיוון השער, אבל רק חמש מהן מצאו את המסגרת. קלמן שאנטום יכול היה לקנות את עולמו בדקה הראשונה של המשחק.

בדקה ה-72 החליט אנצ'לוטי על חילוף כפול כאשר שלח פנימה את גמיירו במקומו של שאנטום ואת דייויד בקהאם במקומו של חאבייר פאסטורה, ושמונה דקות לאחר מכן זה השתלם לו. בדקה הזו ז'רמי מנז הכניס כדור ענק לזלאטן שהשאיר לגמיירו לגלגל מקרוב את השישי שלו העונה.

בדקה ה-83 כדור חופשי של בקהאם מצא את השבדי, שהפציץ אבל החטיא בסנטימטרים את המסגרת. בעקבות ההפסד, מונפלייה נותרת במקום השביעי אחרי משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, אבל היא עדיין רחוקה ארבע נקודות מהמקום שמגיעים לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully