וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: אנשי עסקים מעוניינים להשקיע בבית"ר ירושלים

29.3.2013 / 12:19

במידה שהעסקה תצא לפועל, יעמוד התקציב של הקבוצה שקמה מחדש בליגה ב' על 6 מיליון ש"ח והיא עשויה לעלות לליגת העל

הנהלת בית"ר ירושלים בכדורסל נפגשה אמש (חמישי) בתל אביב עם קבוצת אנשי עסקים המעוניינים להשקיע בקבוצה ולהעלות אותה לליגת העל. בהנהלה העבירו לידי אנשי העסקים את המידע על פעילות הקבוצה ונתונים כלכליים וצפויים לקבל בשבוע הבא תשובה לגבי תמיכתם החל מהעונה הבאה. במידה שהמהלך ייצא אל הפועל, התקציב של בית"ר יעמוד על שישה מיליון שקלים ולאחר מכן תיעשה פנייה למנהלת הליגה על מנת להעלות את הקבוצה לליגה הראשונה, על פי המודל של הפועל אילת.

שחקני בית"ר ירושלים בכדורסל חוגגים זכייה בגביע. דין אהרוני, איגוד הכדורסל, ספק 500
בדרך לליגת העל? בית"ר חוגגת זכייה בגביע האיגוד/ספק 500, דין אהרוני, איגוד הכדורסל

בית"ר ירושלים קמה העונה מחדש בליגה ב' מחוז ירושלים לאחר כמעט 40 שנה ללא פעילות של קבוצת הכדורסל. בשנת 1973 הגיעה הקבוצה לגמר גביע המדינה בו הובסה על ידי מכבי תל אביב ולאחר מכן החלה התפרקות כללית עד לסגירת המועדון. בסוף העונה שעברה החליטו מספר אנשי עסקים, ביניהם גבי גפן שמאמן כיום את הקבוצה, להרים מחדש את הפרויקט והצליחו לארגן תרומות רבות מספונסרים כדי להעמיד קבוצה ראויה.

לפני שבועיים זכתה בית"ר בגביע האיגוד לליגה ב' כשגברה במשחק כפול על מכבי טבריה, ובשבוע הבא היא צפויה להשלים את העלייה שלה לליגה א', כשעד כה העונה היא לא הפסידה משחק אחד. הקבוצה משחקת במתנ"ס פיליפ לאון בבירה, אך אם תעלה לליגת העל תמצא אולם ראוי יותר למשחקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully