וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את אינטר, 3:5 לנאפולי

האלופה נקמה עם שער ובישול של קוואליארלה, קמביאסו פגע בגסות בג'ובינקו והורחק. 3:5 גדול לנאפולי בטורינו, 0:1 למילאן

גם מחזור חג הפסחא לא עצר את הדהירה של יובנטוס. מוליכת הליגה האיטלקית נקמה באינטר עם 1:2 בסן סירו ושמרה על יתרון של 9 נקודות בפסגה. השנייה בטבלה נאפולי ניצחה בחוץ את טורינו 3:5 במשחק מצוין רווי מהפכים ושערים. מילאן נשארה שלישית בטבלה עם 0:1 בוורונה על קייבו, וקיבלה בשורות טובות עם הפסדיהן של פיורנטינה (2:1 בקליארי) ורומא (2:0 בפאלרמו). לאציו טיפסה למקום החמישי עם מהפך ו-1:2 על קטאניה.

פאביו קוואליארלה שחקן יובנטוס חוגג שער. AP
עוד גולאסו לאוסף הבלתי נגמר שלו. פאביו קוואליארלה/AP

אינטר - יובנטוס 2:1

בנובמבר היו אלה הנראזורי שניצחו 1:3 בטורינו וקטעו ליובנטוס רצף של 49 משחקים ללא הפסד. אז האלופה המתינה סיבוב שלם והערב הגישה את הנקמה בסן סירו, בדרך לסקודטו שני ברציפות. הדרבי ד'לה איטליה היה קצבי וענה על הציפיות, אבל ההתלהבות הגדולה של אינטר לא הספיקה מול האיכות והיעילות הקטלנית של האלופה. אנטוניו קונטה הציב הפעם את פאביו קוואליארלה ואלסנדרו מאטרי בחוד, ושניהם החזירו לו עם שערים. קוואליארלה עשה זאת בדקה השלישית עם כדור מסובב לחיבורים וחגג את שערו ה-100 מול הקבוצה היחידה בליגה נגדה לא כבש בעבר. רודריגו פלאסיו השווה עבור אינטר בפתיחת המחצית השנייה, אך קוואליארלה בישל למאטרי שהכריע את המפגש. אסטבן קמביאסו קלקל את ערב הכדורגל המרשים, עם כניסה ברוטאלית בסבסטיאן ג'ובינקו חסר המזל. הארגנטינאי הורחק כמובן. בטורינו יכולים להכין את הבמות לחגיגות האליפות ה-29. עכשיו הראש של יובנטוס בקרב הגדול מול באיירן מינכן בליגת האלופות.

דקה 3: גול! וואו, איזו פתיחה של האלופה. קוואליארלה קיבל כדור מרחק 20 מטרים מהשער, ובימין סובב באומנות לחיבורים. שער 100 לקוואליארלה בסרייה A ודווקא מול הקבוצה היחידה לרשתה לא כבש בעבר. 0:1 ליובנטוס.

דקה 14: הזדמנות גדולה של אינטר, כשפריירה העביר כדור רוחב מצד שמאל ופלאסיו המשיך למסגרת, אבל בופון הגיב נהדר ומנע הבקעה ממש על קו השער.

דקה 54: גול! התקפה נפלאה של אינטר הסתיימה עם כדור ברשת. קסאנו מסר כדור רוחב, פלאסיו הגיע בתנופה מאחור, נכנס לרחבה והכניע את בופון. שער 10 לחלוץ אינטר העונה, 1:1.

דקה 60: גול! ההתקפה של יובה מכה שנית. וידאל שלח לרחבה את קוואליארלה שהעביר רוחב לפני שהכדור חצה את הקו ומאטרי המשיך לרשת. 1:2 ליובנטוס.

דקה 90+4: כרטיס אדום! עמוק בתוספת של התוספת, קמביאסו ספג כרטיס אדום לאחר פגיעה גסה בג'ובינקו. עבירה מכוערת ואדום מוצדק מאין כמוהו. אקורד סיום צורם לדרבי המרתק.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר. AP
שוויון שלא החזיק מעמד. רודריגו פלאסיו/AP
אלסנדרו מאטרי שחקן יובנטוס לפני אנדראה ראנוקיה שחקן אינטר. AP
קירב את יובנטוס אל האליפות. אלסנדרו מאטרי/AP
ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס לצד לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
הצלה גדולה בדקה ה-14. ג'יג'י בופון/רויטרס
אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. רויטרס
המנצח הגדול. אנטוניו קונטה/רויטרס

טורינו - נאפולי 5:3

אחרי הניצחון של מילאן, לנאפולי היה ברור שהיא חייבת לצאת מטורינו עם שלוש נקודות, כדי לשמור על המקום השני. הפתיחה הייתה שייכת לנאפולי, שעלתה ל-0:1 בדקה ה-10 משער יפהפה של בלרים דז'מאילי שבעט טיל מחוץ לרחבה ישר לחיבורים. בהמשך התפתח משחק שקול וטורינו השיגה את השוויון בדקה ה-30. הגנת נאפולי התקשתה להרחיק כדור קרן ופאולו בארטו בעט בשמאל מזווית קשה והכניע את אנטוניו רוזאטי בדרך ל-1:1. בדקה ה-38 לנאפולי הייתה הזדמנות להחזיר לעצמה את היתרון לאחר שכריסטיאן מאג'ו הוכשל ברחבה על ידי מתיאו דרמיאן, אבל הפנדל שבעט מארק האמשיק נהדף על ידי ז'ילה והמחצית הסתיימה ב-1:1.

גם פתיחת המחצית השנייה הייתה של נאפולי ושל דז'מאילי. האמשיק פרץ באגף שמאל, ומסר כדור אחורה למרכז הרחבה אל הקשר השוויצרי שבעט כדור שטוח הישר לפינה וקבע 1:2 לפרטאנופי. אבל טורינו לא נבהלה. בדקה ה-74 אדינסון קבאני נגע בידו ברחבת נאפולי וז'ונטאס דייק מהנקודה הלבנה כדי להשוות ל-2:2. ארבע דקות אחר כך והמפך של המארחת הושלם כשריקרדו מג'וריני ניצל טעות של הגנת נאפולי, פרץ לרחבה והפציץ מקרוב כדי לעלות את טורינו ל-2:3. נאפולי הגיבה מיד ובדקה ה-80 השוותה ל-3:3 בזכות דז'מאילי, שהשלים שלושער עם בעיטה מדויקת מקצה הרחבה פנימה. נגמר? ממש לא. טורינו חשבה שתצא עם נקודה לפחות, אבל קבאני, שנכנס כמחליף בדקה ה-65, חשב אחרת והכריע את המשחק בסטייל. בדקה ה-84 האורחים מהדרום חוללו מהפך ועלו ל-3:4 מרשים כשבעיטה חופשית של קבאני נעצרה רק ברשת, ובדקה ה-90 החלוץ מאורוגוואי השלים צמד נהדר כשנגח פנימה כדור שהגביה פאבלו ארמרו וקבע 3:5 גדול לנאפולי.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. Marco Luzzani, GettyImages
צמד מנצח. קבאני/GettyImages, Marco Luzzani

קייבו - מילאן 1:0

הרוסונרי שמרו על שער נקי משחק רביעי ברציפות, נותרו ללא הפסדים ב-2013 ועלו זמנית למקום השני. מריו באלוטלי אמנם לר כבש הפעם, אבל בדקה ה-25 בעיטה חופשית שלו נהדפה על ידי השוער כריסטיאן פוג'וני, ואל הריבאונד הגיע ריקרדו מונטוליבו שהבקיע מקרוב את השלישי שלו העונה והראשון מאז החמישייה לרשת קייבו בסיבוב הקודם (3 בנובמבר). באלוטלי המשיך להיות המסוכן ביותר ולהטריד את פוג'וני עם בעיטות מרחוק, אבל שערים נוספים לא נכבשו וגם סולי מונטארי החטיא מקרוב בפתיחת המחצית השנייה. דריו דאינלי הורחק בדקה ה-78 בעקבות עבירה על באלוטלי.

חלוץ מילאן מריו באלוטלי. רויטרס
לא כבש, אבל חגג. מריו באלוטלי/רויטרס

משחקים נוספים

לאציו - קטאניה 1:2
ללאציו: ניקולה לגרוטלייה (79, עצמי), אנטוניו קנדרבה (81 בפנדל). לקטאניה: מריאנו איסקו (50)

קליארי - פיורנטינה 1:2
לקליארי: מאוריסיו פינייה (11 ו-39 בפנדל). לפיורנטינה: חואן קואדרדו (73)

פאלרמו - רומא 0:2
לפאלרמו: יוסיפ איליצ'יץ' (21), פבריציו מיקולי (35)

פארמה - פסקארה 0:3
לפארמה: יוהאנן בנאלואן (18), גבריאל פאלטה (52), אמאורי (65)

גנואה - סיינה 2:2
לגנואה: מרקו בוריילו (6), בושקו ינקוביץ' (71). לסיינה: אינוסנט אמגארה (43), אלסנדרו רוזינה (52)

אטאלנטה - סמפדוריה 0:0

אודינזה - בולוניה 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

מאוריסיו פינייה שחקן קליארי. GettyImages
ניצח את פיורנטינה. מאוריסיו פינייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully