וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - קרית שמונה: הקרב על הכרטיס לאירופה

מכת פציעות בקרב הזהובים לקראת המשחק הביתי מול עירוני קרית שמונה (ש', 16:00). טאסבסקי עשוי להיעדר אצל בכר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הקבוצות נפגשו 14 פעמים בליגה הראשונה. האלופה היוצאת ניצחה מחצית מהמשחקים, בני יהודה ניצחה ארבעה.

* כשבני יהודה מארחת, קרית שמונה טובה: רק פעם אחת מתוך שש הזהובים ניצחו. האלופה ניצחה שלוש פעמים ופעמיים המשחק הסתיים בחלוקת נקודות.

* לקרית שמונה שני ניצחונות חוץ רצופים על בני יהודה, אבל בשני משחקים שנערכו בשכונת התקווה. בפעם האחרונה שקרית שמונה הגיעה לבלומפילד לפגוש את הזהובים (פברואר 2011), היא הפסידה.

* פדרו גלבאן, שכבש שלוש פעמים נגד קרית שמונה, רחוק רק שני שערים מהמקום השני בטבלת הכובשים המצטיינים בכול הזמנים נגד האלופה ושלושה שערים מהמקום הראשון בטבלה הזו.

* דרור קשטן פגש שש פעמים את קרית שמונה כמאמן. הוא ניצח פעמיים, הפסיד שלוש וסיים בתיקו פעם אחת.

נתונים: אתר דריבליסט

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה (מימין) עם דושאן מאטוביץ'. ברני ארדוב
מאטוביץ' וצדק ניצחו פעמיים בשכונת התקוה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

בני יהודה:

בקבוצה יודעים שכדי להמשיך לחלום על כרטיס לאירופה, הם חייבים לנצח במאבק על המקום השלישי. בשכונה יחזיקו כמובן אצבעות לקרית שמונה או מכבי חיפה, שכן אם אלה יזכו בגביע, גם המקום הרביעי יעניק את הכרטיס לאירופה, אך בשלב ראשון מתמקדים במשחק מחר בבלומפילד.

בבני יהודה לא זוכרים עונה כה מקוללת בכול הקשור לפציעות של בלמים. אחרי שסארי פלאח ויגיל ביטון נפצעו וגמרו את העונה, נפגע גם אביב חדד במשחק ההפסד האחרון למכבי חיפה ולא יהיה כשיר להתמודדות. קשטן מתכנן לפתוח עם איציק עזוז כבלם לצידו של גל כהן, הבלם הטבעי היחיד שנותר בסגל. הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס עדיין מורחק ועוז ראלי סובל מפציעה בקרסול ויישב על הספסל, כאשר נדב מוניס הצעיר מקבוצת הנוער יתופקד כמגן ימני וכפיר אדרי כשמאלי. רפי דהן יפתח בקישור האחורי יחד עם סתו פיניש ושלו מנשה ובחלק הקדמי ישחקו פדרו גלבאן, אדם הרפקה ואור ברוך.

בהנהלת הקבוצה החליטו לנצל את רוח החג ולמכור כרטיסים ב-10 שקלים בלבד לנשים וילדים.

עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה נעלו היום את ההכנות לקראת משחקה של הקבוצה מול בני יהודה שיתקיים באצטדיון בלומפילד. במהלך כל השבוע האחרון דיברו שחקני האלופה על כך שניצחון במשחק הזה יקרב אותם באופן משמעותי לאירופה ואמש צפו השחקנים בקטעים ממשחקם האחרון מול הפועל תל אביב בו רשמו הפסד ביתי. גם המאמן ברק בכר דאג להבהיר לחניכיו את חשיבות המשחק וערך אסיפה בה אמר: ?יותר מדי פעמים קורה לנו העונה שאנחנו טובים אבל לא יוצאים עם הנקודות, אנחנו לא מקפידים על הדברים שצריך לעשות, בדיוק כמו בהפסד להפועח תל אביב. עם כל הכבוד למחמאות עדיין אין לנו שום דבר בידיים, אנחנו חייבים להתחיל לקחת נקודות?.

קשר הקבוצה אדריאן רוצ?ט התייחס אף הוא למשחק: ?המשחק מול בני יהודה זה קרב ישיר בינינו על הכרטיס לאירופה. התחלנו את הפלייאוף בהפסד להפועל תל אביב ואני מקווה שזה יהיה ההפסד האחרון שלנו בפלייאוף, בני יהודה קבוצה טובה עם מאמן מצוין ועתיר ניסיון אבל אנחנו רוצים להגיע לאירופה. זה נחמד ונעים לשחק טוב אבל הגענו לשלב שאנחנו צריכים את הנקודות, גם אם זה על חשבון משחק יפה?. בפן המקצועי, נראה כי ברק בכר ייאלץ להסתדר ללא דרקו טסבסקי שלא התאמן אמש עקב פציעה אך רק בסמוך למשחק תתקבל החלטה אם אכן הוא יוכל לשחק. בנוסף גם החלוץ שמעון אבוחצירא אינו כשיר במאת האחוזים לאחר שרק אתמול חזר החלוץ לאימונים מלאים ונראה כי גם לגביו תתקבל החלטה רק מחר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אור ברוך שחקן בני יהודה. מגד גוזני
צריכים להתגבר על מכת הפציעות. אור ברוך/מגד גוזני

יעמדו למבחן:

בני יהודה: איציק עזוז

אחד השחקנים היותר יציבים של בני יהודה העונה יעשה הסבה מעמדת המגן לתפקיד הבלם. לעזוז יש את היכולות האתלטיות ואת המהירות לשחק מול חלוצים מהירים והוא בהחלט יצטרך להשתמש בהן מול הצמד הקדמי של קרית שמונה, שמעון אבוחצירא ואוסיי מאוולי. עזוז יצטרך להסתגל במהרה לתפקידו החדש, כי אם בני יהודה עוד חולמת על כרטיס לאירופה, היא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות מול אחת היריבות הישירות על הכרטיס הנכסף.

בני יהודה: דן איינבינדר

נראה כי במשחקים האחרונים דן איינבינדר הופך לבורג חשוב. הקשר שנמצא בכושר מצוין גם באימונים יצטרך מחר להיות זה שידחוף את ההתקפות של קרית שמונה קדימה ולנסות לדאוג שהפעם זה גם ייגמר ב-3 נקודות.

דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יצטרך לדחוף את קרית שמונה קדימה. איינבינדר/קובי אליהו

הרכבים משוערים:

בני יהודה: דלה איינוגבה, נדב מוניס, גל כהן, איציק עזוז, כפיר אדרי, סתו פיניש, רפי דהן, שלו מנשה, פדרו גלבאן, אדם הרפקה, אור ברוך.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט (דרקו טאסבסקי), סינטאיהו סלליך, אחמד עאבד (שמעון אבוחצירא), אוסיי מאוולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully