וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצ'נטה ליזראזו: "דייויד בקהאם הפך את פ.ס.ז' לקרקס"

שחקן העבר לא אהב את הביקור של האנגלי בסין, רגע לפני שבוע קריטי: "שלא ינסו למכור לנו שהוא בא לכאן ככדורגלן"

כוכב או סתם גימיק שיווקי? הביקור האחרון של דייויד בקהאם בסין היכה גלים ברחבי אירופה, בעיקר בזכות רגע ביזארי אחד בו החליק על הדשא בנסיונו להדגים כיצד בועטים את הבעיטה החופשית המושלמת. בקהאם, שזכה להיות שגריר כבוד של הכדורגל המקומי נסע לעוד ביקור מתוקשר. התמונות מאותו מאורע משעשע נפוצו ברשת והביאו עמם קורטוב של הומור, אך יש מי שכל הביקור הזה בכלל לא הצחיק אותו, אם כבר הכעיס אותו.

ביצ'נטה ליזראזו, למשל. המגן הצרפתי המצוין שכבר פרש ממשחק פעיל התראיין בצרפת וביקר בחריפות את את התנהלותו של המגה סטאר האנגלי, שהצטרף כזכור רק לאחרונה לפריס סן ז'רמן, לאחר שחתם את הפרק שלו במדי לוס אנג'לס גלקסי מה-MLS עם אליפות מרגשת.

שחקן העבר ביצ'נטה ליזראזו. Julien M. Hekimian/Stringer, GettyImages
לא אהב את ההתנהלות של בקהאם. ליראזו כיום/GettyImages, Julien M. Hekimian/Stringer

"אני מצטער, אבל ברגע שאתה נוסע לסין כדי לקדם את העניינים שלך 10 ימים לפני המשחק הכי חשוב בהיסטוריה של הקבוצה שלך, זו לא הכנה טובה במיוחד", התייחס ליזראזו למפגש הענק שמצפה לפ.ס.ז' מול ברצלונה ברבע גמר האלופות השבוע. "אין מועדון אחר בעולם שהיה מתיר לשחקן כלשהו לנסוע כל כך רחוק בסיטואציה כזאת. בכל מקרה, שלא ינסו למכור לנו שבקהאם הגיע לפ.ס.ז' כשחקן כדורגל. אם הוא הגיע על תקן מוצר שיווקי, זה נהדר, רק צריך להגיד לנו את זה".

בקהאם, אגב, שב אתמול לבירת צרפת, בדיוק בזמן למשחק מול האלופה מונפלייה, והוא כמובן צפוי להיות בסגל גם מול ברצלונה. "אולי, בעצם, זה המפתח להצלחה. אולי יש לבקהאם מטוס בואינג 747 עם חדר כושר בתוכו ומיטות קינג סייז, וזה מה שעוזר לו לקראת משחקים", הוסיף ליזראזו בסרקזם. "בכל מקרה, כדורגל מקצועני הוא לא קרקס. יש לפ.ס.ז' משחק חשוב מאוד מול ברצלונה וכשחקן מרכזי בסגל של הקבוצה, אתה לא יכול להרשות לעצמך חמישה ימים בחוץ לארץ במצב כזה".

דיויד בקהאם חושף קעקוע חדש - חיים ומוות ביד הגורל, מעמד ועושר בידי שמיים, בייג'ינג, סין, מרץ 2013. רויטרס
"זו לא התנהלות של מקצוען". בקהאם מדגמן בסין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully