וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: לזר החשוד במעורבות ברצח לא הייתה אשרת עבודה

28.3.2013 / 22:56

במהלך החקירה עלה כי לזר של נתניה, שנחשד במעורבות ברצח צעירה, אין אשרה מזה כמה שבועות. דובר נתניה: "אין תגובה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: רן מנחם

הפרשה בה נחשד הזר של מכבי נתניה במעורבות ברצח הצעירה בעיר ממשיכה להסעיר. כזכור, הבוקר (חמישי) פורסם כי כדורגלן זר של מכבי נתניה נעצר בחשד למעורבות ברצח של צעירה בת 21 בבית מלון בעיר.

כעת גילתה משטרת ישראל כי השחקן שיחק בארץ ללא אשרת עבודה תקפה בקבוצה, כך אישר גורם בכיר במשטרה לוואלה! ספורט. יש לציין כי אשרת העבודה לא הייתה תקפה רק בשבועות האחרונים ולפי גורמים במועדון, עניין חידוש האשרה הקבוע התעכב בשל העובדה כי לא היה ברור אם השחקן ימשיך עד לסוף העונה או ישוב לקבוצה ממנה הושאל.

אחד החשודים ברצח בנתניה, אריציה אקאלסונגו, מרץ 2013. דרור עינב
אחד החשודים, אריציה אקאלסונגו, בהארכת המעצר, היום/דרור עינב

נתניה הייתה צריכה להודיע בתחילת פברואר אם היא ממשיכה בהתקשרות עם השחקן או לא. במשטרה יבדקו את הנושא, אך גורמים שם אמרו כי מדובר כרגע בנושא שולי מבחינתם והחקירה מתמקדת בפרטי האירוע הספציפי. דובר נתניה, קובי ברדה, מסר: "אין תגובה".

הכדורגלן, שמתגורר במלון, הגיע היום לבית המשפט להארכת מעצר. ושוחרר למעצר בית מלא. השופט הורה לשחררו למעצר בית, אולם נעתר לבקשת המשטרה לעקב את השחרור עד מחר, אז צפויה המשטרה לערער על ההחלטה לשחררו למעצר בית לבית המשפט המחוזי בלוד. אם השחקן אכן ישוחרר למעצר בית, בנתניה הצהירו כי היו"ר גיל לב יעמיד את הערבות בסך 100 אלף שקלים. כמו כן אמרו בקבוצה, כי במקרה כזה השחקן יהיה בפיקוח ומלא וגורמים מטעם מכבי נתניה ישהו לצידו בכל שעות היממה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully