וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי נתניה חשוד במעורבות ברצח הצעירה במלון

28.3.2013 / 15:16

כדורגלן זר של המועדון נעצר לחקירה בחשד למעורבות במותה של צעירה במלון כרמל בנתניה, ושוחרר למעצר בית מלא. גורם בהנהלה: "הפרשה הזו תיגרר הרבה זמן". השחקן שיחק בשבועות האחרונים ללא אשרת עבודה

צילום: דניאל בוק, עריכה: רן מנחם

כדורגלן זר של מכבי נתניה נעצר היום (חמישי) בחשד למעורבות במותה של צעירה במלון כרמל בנתניה. גופה של בת 21, ממוצא אתיופי, נמצאה אתמול בבוקר, כשהיא מוטלת עירומה למחצה ליד מדרגות בית המלון, וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה.

הכדורגלן, שמתגורר במלון, הגיע היום לבית המשפט להארכת מעצר. ושוחרר למעצר בית מלא. השופט הורה לשחררו למעצר בית, אולם נעתר לבקשת המשטרה לעקב את השחרור עד מחר, אז צפויה המשטרה לערער על ההחלטה לשחררו למעצר בית לבית המשפט המחוזי בלוד. אם השחקן אכן ישוחרר למעצר בית, בנתניה הצהירו כי היו"ר גיל לב יעמיד את הערבות בסך 100 אלף שקלים. כמו כן אמרו בקבוצה, כי במקרה כזה השחקן יהיה בפיקוח ומלא וגורמים מטעם מכבי נתניה ישהו לצידו בכל שעות היממה.

גופת הצעירה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, מעלה שהיא הייתה מתה עוד לפני שנפלה, ועל גופה נמצאו סימני חניקה. אתמול נעצרו שני חשודים נתינים זרים, ובמשטרה בודקים האם הייתה היכרות מוקדמת בינם לבין הצעירה. מעצרו של אחד מהם, אריציה אקאלסונגו, הוארך עד 3 באפריל.

השניים מכחישים כל קשר לאירוע ובמכון לרפואה משפטית ינסו לקבוע אם על גופתה ישנם סימני אלימות נוספים, מלבד סימני הנפילה. גורם במכבי נתניה טען היום כי "למיטב הבנתנו, השחקן שלנו לא אחראי למקרה ולא מעורב, אבל למשטרה הגיע מודיעין שהוא יודע מה קרה שם, ולכן נחקר".

אחד החשודים ברצח בנתניה, אריציה אקאלסונגו, מרץ 2013. דרור עינב
אחד החשודים, אריציה אקאלסונגו, בהארכת המעצר, היום/דרור עינב

אגב, במהלך החקירה גילתה משטרת ישראל כי השחקן שיחק בארץ ללא אשרת עבודה תקפה בקבוצה, כך אישר גורם בכיר במשטרה לוואלה! ספורט. יש לציין כי אשרת העבודה לא הייתה תקפה רק בשבועות האחרונים ולפי גורמים במועדון, עניין חידוש האשרה הקבוע התעכב בשל העובדה כי לא היה ברור אם השחקן ימשיך עד לסוף העונה או ישוב לקבוצה ממנה הושאל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, על פי ההסכם בין נתניה לקבוצה המקורית של השחקן, הייתה צריכה הקבוצה מעיר היהלומים להודיע בתחילת פברואר אם היא ממשיכה בהתקשרות עם השחקן או לא. במשטרה יבדקו את הנושא, אך גורמים שם אמרו כי מדובר כרגע בנושא שולי מבחינתם והחקירה מתמקדת בפרטי האירוע הספציפי. דובר נתניה, קובי ברדה, מסר: "אין תגובה".

בשיחות עם עורך דינו השחקן טען כי אינו מכיר את המנוחה, וראה אותה לזמן קצר, פעם אחת, כשהייתה עם חברו, החשוד הראשי באירוע.

בנתניה שלחו את מנהל הקבוצה גיל פישל לדיון בבית המשפט, ולאחר שישוחח עם השחקן, יוחלט בקבוצה אם יש צורך לשכור לו עורך דין נוסף, לצד עורך הדין שמייצג אותו, גיא עין צבי. גורם המקורב לשחקן: "ראו עליו בתקופה האחרונה שהוא במצב נפשי לא קל. הוא בודד, אין לו פה הרבה חברים. אני לא מאמין שהוא יכול לעשות כזה דבר".

מהקבוצה נמסר: "אנו מקווים כי השחקן אינו מעורב בפרשה, אך בכל מקרה ניתן למשטרה לעשות את עבודתה מתוך תקווה ואמונה שאין לשחקן חצי דבר עם האירוע, וכל מטרת החקירה היא איסוף אינפורמציה בלבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
עוד מכה בעונה זוועתית. עטר/שלומי גבאי

אחד מהזרים של מכבי נתניה נדהם לשמוע על המעצר, ואמר: "זו מכה קשה עבורנו. לא מספיק מה שאנחנו עוברים העונה, עכשיו גם זה מגיע? זה יכול לרסק אותנו לגמרי. אומנם הוא לא היה מחובר אלינו, אבל הוא לא נראה טיפוס שיכול לעשות כזה דבר. בואו נקווה שהכל יסתיים במהרה ויתברר שאין לו קשר לאירוע".

ב-13:00 בצהריים השחקנים הגיעו לאימון, ובהנהלה ביקשו מהם לא להתייחס לאירוע. גורם בהנהלה אמר: "מדובר בעניין לא פשוט. לפי מה שהצלחנו לברר השחקן מתעקש שהוא לא מעורב בזה, אבל אין לנו ספק שהפרשה לא תסתיים היום או מחר, אלא תיגרר הרבה זמן. ניתן למשטרה לעשות את עבודתה, אבל במקביל נעשה את הבירורים שלנו".

באימון עצמו החליט המאמן ראובן עטר שלא להרחיב את הדיבור עם השחקנים לגבי המקרה. הוא ביקש מהם להתנתק מכול הפרשה ולהקדיש את כל המרץ להכנות לקראת המשחק החשוב בשבת מול הפועל עכו.

שחקן בקבוצה אמר: "ראובן ביקש להתנתק, אבל ברור שזה לא קל. ממה שהבנו, הוא חף מפשע ואנחנו מקווים שמחר ישחררו אותו. מפחיד לחשוב שאחד מאיתנו הסתבך בפרשה כזו ולנו, יתר השחקנים, אסור להיות מושפעים ממנה כי המשחק מול עכו הוא משחק שיכול להשאיר אותנו בליגה ומנגד, הפסד יסבך אותנו מאוד".

עדכון ראשון: 11:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully